Vilken dag!

Idag har Mia och jag varit inne i stan för att leta rätt på någon födelsedagspresent till Johan som fyller år på måndag. Hoppas att han blir glad nu. När vi kom hem så blev det middag och medan jag väntade på folket att samlas runt bordet, så spelade jag in ett videoinlägg.



Efter middagen så bestämde vi oss för att ta en promenad allesammans. Kamerorna åkte såklart med och även några bunkar i fall vi skulle hitta några blåbär, tyvärr så blev det inga blåbär idag. Men imorgon så tänkte vi göra ett nytt försök.



 

När vi kom hem från skogen någon timme senare så fikade vi. Napoleon bakelse och cocosboll från marknaden i torsdags. God bakelse men lite för mycket grädde för min smak.

Bilden nedan är dock mitt eget fel hehe.

Efter fikat hoppade jag på crosstrainern. Vi har tränat varje dag denna veckan, förutom igår. Vi var alla så trött igår. Idag körde jag dock på hårdare än någon annan dag. Vi har nämligen fört anteckningar på hur långt och hur snabbt vi sprungit. Idag blev det 6 km som i torsdags, men idag sprang jag över 2 minuter snabbare.

 

Nej! Nu ska jag ut med hunden min och sen ska jag in i duschen. Seeeeen, kan jag ta det lugnt.

 


1 sandruup <3 :D:

skriven

- Jag har stoor städat idag :))

Sj'+

2 Cajsa:

skriven

jo tack, helt okej! :) händer i kväll?

3 Tove ♥:

skriven

sv - min också :) allt bra annars hoppas jag?

4 [Foto & Vardag]:

skriven

mysiga bilder =)

5 FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE:

skriven

va söt du e hehe :)

6 Anonym:

skriven

Sv: Ah jag kan ta och göra det imorgon! :D

7 Elin:

skriven

sv: härligt :D samma häe

8 Johanna:

skriven

Åh va söt hund! :)

9 Linnéa:

skriven

Supergullig hund <3

10 alexandra:

skriven

sv; tack :)

fina bilder!

11 bells:

skriven

supersöt hund!

Kommentera här: