Mys med Helen och första försök till inbakad fläta

I går kväll blev det mys med Helen. Hon bjöd på pizzaaaa
och sen åt vi lite gott och tittade på idol höll jag på
att säga. Menar naturligtvis melodifestivalen.
Tycker helt klart att Pauline med Sucker for love var bäst!
Men tyvärr fick hon nöja sig med andra chansen.


Helen delar pizzan på hälften: hawai med såååås




Ikväll gjorde jag också ett försök till att göra en inbakad fläta.
Tycker det gick ganska bra ändå för att typ vara första gången.
När min stora syster gör blir den dock lite finare.
Men jag ska i allafall bara sova med den.

Nu ska jag gräva ner mig i sängen och plugga lite till innan
jag måste sova.

Natti natti
1 Neha:

skriven

Åh gott:D



Härligt=)

2 jch:

skriven

Det är grymt gott med pizza.

3 emma.:

skriven

asbra fläta ! :)

4 Syster:

skriven

De e svårt att göra inbakadfläta på sig själv! Jag får väl göra en på dej nästa gång vi ses;) Kram

5 sandra:

skriven

ååh, vilken god pizza det såg ut att vara :D

Kommentera här: