Detta är tragiskt!

Jag sov till klockan 11.30 idag. Detta är värre än året när jag var arbetslös! Usch på mig!
Snart ska jag in i duschen och fixa mig lite. Sen tror jag att jag ska ta tag i lite rentvätt och stryka lite lakan och så vidare. Och såklart blir detta framför tvn med Lilla huset på prärien. Det är en grej jag och Linnéa (min syster) har. Stryka tvätt framför Lilla huset det är grejer det. 

I morgon ska Liselotte tillbaka till sjukhuset, men vi hoppas att hon blir utskriven snart.
1 Karin:

skriven

Det är härligt att sova ut lite!



kramar^^

2 EmbLeM:

skriven

Sv; Tack så jättemycket :D

3 EmbLeM:

skriven

Sv: :D

4 Nicole:

skriven

Inte värre än mig iaf =P jag sov till 12 idag o 12.30 igår ;P Inte bra. Kram på dig, sötnos/Nicole

5 ♫♪ Sandra T:

skriven

oj så fin blogg du har (:

6 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Okej, tack! :D

7 Soffi:

skriven

Gud vilken vacker blogg du har! Avis! :D

8 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Ska fixa det när jag har fått min kamera :D

9 Tant Kim | Design:

skriven

Ja jag ser bara en ruta/bild med orkide och sedan är det vitt runt om. Det är nog för att jag har en större skärm än laptop skärm.



Okej va bra. Det är ju så att vissa kanske blir "sura" om man påpekar saker. :)

10 Nicole:

skriven

Sv:

Nej, det vart ju inte alls svårt att skrapa ihop en lördagsgodispåse =) Kram/Nicole

11 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Eller hur? :D

Okej, då får den vara smal lät jobbigt haha :)

12 ASIAT:

skriven

vad har du gjort idag då? :)

kramkram!

13 :):

skriven

så fin blogg :)

Kommentera här: