Socker är gott! Men jag älskar mig själv mer....

Det blev lite strykande idag i allafall, dock så har jag inte kommit in i duschen än. Tänkte faktiskt göra det om en stund. Sitter och lyssnar på Barlow girl just nu. Kan ni inte hålla med om att spotify is the shit!

Ikväll tänkte jag faktiskt inte stanna uppe till halv två eller halv tre som tidigare kvällar. För jag bara MÅSTE komma upp i tid i morgon. Min hund måste klippas färdigt, han har fortfarande lång päls runt huvudet, och jag måste komma igång med träningen nu med. Bara för att min sockerfasta är över så ska jag inte börja svulla igen, och jag känner mig själv. Det kommer bli så! Så fram med crosstrainern och fram med "löparskorna". Ja, jag har inga löparskor så jag får låna min syster gymnastikskor.

Jag hade inte tänkt skriva detta i bloggen, för då får man bara en massa kommentarer kring det, och nej jag behöver inte gå ner i vikt. Jag vill bara stanna på den vikten jag har nu och inte gå upp mer. För rätt som det är så vaknar man upp en dag och märker att man väger 20 kg för mycket, och hur lätt är det då att bara ta tag i det? När jag hade min socker fasta under sex veckor gick jag ner tre kg. Och då tränade jag ingenting, jag slutade helt enkelt bara att äta en massa socker som jag annars gör. Jag älskar socker! Men jag älskar mig själv mer.

Så om du är en sådan person som vill gå ner i vikt eller i allafall stanna på den vikten du är nu, börja med att sluta äta så mycket sött. Lagom är bäst.

Nu in i duschen med dig Evelina!
1 ♫♪ Sandra T:

skriven

otroligt söt bild (:

2 Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =):

skriven

sv; okej men det är skönt att bar ta det lugnt ibland =)



Jag ska snart på en låång promenad med vovven min =)

3 B R O W N S U G A R:

skriven

fin bild :)

4 Matilda ;D:

skriven

otroligt söta ögon!

5 Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =):

skriven

sv; pappa gick ut med hunden :(

6 Mikka:

skriven

Tack, jaa dom är himla söta :)

7 minaal:

skriven

fattade 0 !!!

8 raabia:

skriven

hahaha oki är du medlem i den eller??

9 minaal:

skriven

haha aa jag förstor men jag vet inte om jag vill är du med i den eller??

10 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Tack vad snällt! Kan ju ta några fina bilder i Tunisien så kan du få göra en header till mig sen haha kan ju ingenting om sånt :D



Haha okej :)

Kramar

11 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Haha idag har det blivit så har bara suttit vid datorn (A)

12 minaal:

skriven

aa det är det mm !!

13 Nicole:

skriven

Sv:

Man besvarar lite frågor eller värvar lite vänner så får man godis skickat till sig gratis på posten =) Kram

14 S:

skriven

Bra syn på hälsa och diet (:

15 Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =):

skriven

sv; men det är mysigt =) Bara de går åt samma hål ;D

16 Tant Kim | Design:

skriven

Hehe ja du kan ju alltid göra så det är på repeat istället för no-repeat. ;) Den är ju relativt stor redan. :)

Snygg också. :)

17 a.nniie ♥:

skriven

hej! rösta på min skodesign.. om du redan har röstat en gång så kan du rösta igen, man kan rösta en gång efter 24 h!!:D tack så hemskt mycket <3

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=68XT6pa6kXgzZ5ICriPaLMyW44Q7h0Lc5htzKKssfOi4Gq6xOKOZ#shoeGallery

18 lina:

skriven

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

19 Fröken M:

skriven

Superfin bild på dig !

Kommentera här: