Vad kommer hända ikväll???

Snart ska jag gå ut med vovvarna och sen cyklar jag iväg till Helen. Det är inte så långt till henne, men kul att cykla i regnet, hehe. Men det är lite mysigt också. För då kan man gosa ner sig under en filt sen när man kommit fram hihi. Det ksa bli väldigt intressant att se vad som händer ikväll.
Förr förra helgen var det några ungdomar som tände eld på en kulle precis utanför Helens lägenhet. Vi såg allt från balkongen och räddningstjänsten kom och allt.
Förra helgen tog vi död på ett getingbo på Helen balkong. HÄR kan ni se en film om det också och se bilder.
Vad händer ikväll tro? Hehe...

En mega gammal bild på Helen och mig, tagen med mobilkamera. Haha! Kanske på tiden att ta ett nytt foto.

Vad ska ni hitta på ikväll?
1 Anonym:

skriven

Fin design! :)

2 Karri♥:

skriven

Vad roligt att träffa vännen sin! kväll ska jag inte göra så mycket mysa lite med kissen min och se en härlig film:)



kramar^^

3 josefine:

skriven

Haha rätt svar dyker upp senare i bloggen :D

4 Claudia:

skriven

trevligt =)



jag slappar hemma, tittar på serier och väntar på att pojkvännen ska komma hem :)

5 MYMiC:

skriven

haha jamen gör det :D roligt och gott ^^

6 Nicole Sanzetth:

skriven

Ikväll ska jag nog gosa ner mig i soffan med en tjejkompis o en bra film =)

7 J&P:

skriven

söt blogg ! allt bra ? :)

8 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Ja, gör det! :D

Kram

9 nicole:

skriven

sv: haha smart ;)



vilken är din favorit smoothie? :)

/Shoppaholly

10 Elionore:

skriven

hej, fin blogg!

vad gör du? :)

11 nathalie:

skriven

Hej, om det är du som har gjort designen så är du sjuuuuuukt duktig!

12 jennifer:

skriven

SV; ja jag har gått ner i vikt!!! ca 35 kg har jag gått ner och ja, jag har anorexi-bulimi och legat inne på sjukhuset hela jävla sommarlovet!!!! SÅ? Nu vet du??!!



ps.. förlåt att jag verkar sur eller förstår inte ens varför jag skrev detta, men jag blir så jävla trött på kommentarer om min vikt, jag får höra det varje jävla dag och iobland får jag anonyma kommentarer att jag är tjock och det är ju kul att höra? när man är sjuk och inte äter mat eller spyr och har de minsta storlekarna som finns i byxor och tröjor och klänningar och allt. jätte kul?! :'(

13 Cajsa - F O T O B L O G G:

skriven

Hihi okej .:) den är så snygg. :D

14 DENISE:

skriven

skulle du kunna hjälpa mig med en ny header?:) vill bara ha en enkel! kram!

15 Alexandra:

skriven

Fin blogg:)

16 josefine:

skriven

Rätt svar från gissa kändisen ute i bloggen nu :D

17 Sandra:

skriven

Hejsan! Fick syn på din blogg genom bloggtrafik. Tänkte fråga om du kanske ville att jag följer dig genom Blogglovin'? Följer du mig så följer jag dig! (:



MVH Sandra.



Kommentera här: