Fint väder

Just för en stund sen kikade mammas huvud in genom min dörr och
talade om för mig att hon och jag skulle gå på promenad.
Jaha, det är väl bara att stiga upp då.
Här inne är det för varmt i vilket fall som helst .

1 jennifer:

skriven

sv: det har du säkert rätt i, det är ju upp till dem men jag kan inte låta bli att ifrågasätta om de tappat bort sitt vett i all hysteri och press. kanske är det så? kanske är de bara så dedikerade och känns otroligt att göra så mkt som möjligt för en roll. jag vet inte säkert, jag skulle inte vilja skada min hälsa så, då är pengar inget värt.

2 Lona:

skriven

härligt :D

3 joel:

skriven

Vad ska du hitta på idag då? :) kramis<3

4 Cajsa:

skriven

hehe ja, härligt att det är lördag i alla fall.. :)

5 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

jag ska ha kalas idag ;D själv då? kram

6 Francesca:

skriven

promenader är bra grejer det (:

sv; haha, där ser man! men nu vann han ju inte, så du behöver inte oroa dig. ;) men jag tycker ändå om låten även om han inte är min favoritperson precis. :)

7 GABRIEL:

skriven

Snygg header du har! :D

8 Emelie <3:

skriven

åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

9 R I T A:

skriven

Fin blogg! Så härligt med fint väder ;)

10 Sandra:

skriven

Sv; Mm, vad kul! att du har en thitszu(stavning?)/Tax, min farmor hade en tax förut och den var jätte snäll, fast lite lat, hihi!

11 Bögen från Dalarna:

skriven

Promenad låter mysigt!

Har ni fått något vårväder än då? :)

Härliga tankar!

12 Linda Olofsson:

skriven

hejhej.

Vill bara önska dig en bra måndag.

Kram /Linda

Kommentera här: