Gravity

En liten sång sjungen av mig, original av Sara Bareilles

Gravity - Eveeliina/Silvernina


Hej hej! redovisningen idag gick jätte bra. Jag fick dessutom tillbaka min
hemtenta och jag klarade det! :D
På denna kunde man få VG också, men jag fick bara Godkänt. Men jag
är grymt nöjd i allafall. Jag stressade verkligen med den.

Idag fick jag också hem min giraff. Gaffi giraff heter hon!



Dessutom är jag super trött idag, så jag tänkte gå och lägga mig tidigt.
Imorgon träffar vi våra blivande handledare till praktiken vecka 12.

1 alex:

skriven

gud vad fint du sjunger

2 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack så hemskt mycket :D

3 Anonym:

skriven

aa okej :) men det låter ju kul.

men vad gör ni i kyrkan då? typ sjunger och sånt eller? HAHAHAH. jag är så sjukt off på detta ämne känner jag :P förlåt! :)

kram!

4 Helene:

skriven

aa okej :) men det låter ju kul.

men vad gör ni i kyrkan då? typ sjunger och sånt eller? HAHAHAH. jag är så sjukt off på detta ämne känner jag :P förlåt! :)

kram!

5 Helene:

skriven

aa okej :) men det låter ju kul.

men vad gör ni i kyrkan då? typ sjunger och sånt eller? HAHAHAH. jag är så sjukt off på detta ämne känner jag :P förlåt! :)

kram!

6 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

härligt :D

oh tackar så jättemycket :D <3

7 FANNI:

skriven

sv; jaa det kan faktiskt va skönt ibland! tack så mycket :]

8 Josse:

skriven

vad bra =)

9 Felicia:

skriven

sv: Härligt,joda de e finfint med mig ;)

10 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

sv godkväll vännen :D

11 AMANDA & SOFI:

skriven

Jätte gullig blogg:)fin design och fina bilder:)

Förresten så har jag och mina käre vän Sofi en liten fråga på bloggen,hiss och diss. Svara gärna på den!Vi vill veta vad folk tycker :)

Gud fin röst förresten:)



Ha det bra!

12 Nellie:

skriven

Jättefin röst!:)

13 nicolebica:

skriven

otroligt duktig

14 Emilia:

skriven

Hej. Du är superduktig på att sjunga!!

Jag sjunger också men behöver lite tips på hur man håller rösten lite längre. Jag övar och övar men får inte till det, tänkte att du kanske kunde hjälpa mig<3

Kan du kolla på min blogg. Jag är inte nöjd med statistiken jag har... Men jag tvingar dig absolut inte!!

Vi hörs, hoppas jag : )

Kommentera här: