I'm up!

Hej hej bloggen!

Sitter här i sängen och vaknar till framför datorn.
Jag är ledig denna veckan från skolan. Antar att högskolan vill att
vi ska vila upp oss så vi gör en hej dundrande bra prakitk från och med måndag.
Det kan nog ligga en hel del i det.
Imrogon ska jag träffa Josefine och spåna lite på uppgifterna vi har till
praktiken, så då får jag kankse äntligen se hur hon bor. (ler)

Idag måste jag dessutom plugga lite känner jag.
Har en uppgift hängandes över mig som
borde varit färdig för längsen, men jag har verkligen
inte orkat.



Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv!
Jag kan väl börja med att äta lite frukost.
Frallor! Here I come!
1 Design-Topia:

skriven

Hallå hallå :)

Du anmälde dig till veckans design inne hos mig och du har gått vidare.

Ragga röster för att stå som vinnare :).



HA en bra och solig dag <3

Kommentera här: