Som jag sa...

Som jag sa i detta inlägget så  har jag nu ändrat min design igen.
Det är helt sjukt jag vet, men är inte denna aningen finare.
Jag känner faktiskt att jag bara blir bättre och
bättre på detta.
Visst, jag är ingen expert, men jag tycker det är himla kul
så det är väl därför som jag ändrar hela tiden antar jag.

Men för att jag inte ska byta lite design lika ofta men ändå
ha en anledning att sitta och pilla lite på designer
så har jag bestämt att göra gratis designer till de som vill.
Som jag sa, jag är ingen expert, men en dag kanske jag blir.
Övning ger färdighet.

Här kan ni se vad jag hade för design innan.

Nu tror jag att jag ska stänga av datorn. har suttit
här ett bra tag nu, så måste vila ögonen lite känner jag.

Natti natti



1 Linda Olofsson:

skriven

sv; Nej det gör det inte. massa bra bloggar ju =)

2 Kristin:

skriven

Måste bara säga att du har blivit så himla duktig med bloggdesign! Din blogg är ju hur fin som helst :) Kram!

3 Lona:

skriven

du och jag är på samma nivå ;D

4 Sandie:

skriven

SV: tack! ja de har jag :)



Måste säga att du hade en superfin blogg :) har du gjort den själv??

5 Linda Olofsson:

skriven

sv; Tack! Men jag vill kunna göra en fin design, jag tycker du är jätte duktig ju :( Men jag kan inte.

6 LINDEROTH:

skriven

Det är ju faktiskt jätteroligt att hålla på, jag ändrade min design hela tiden förut också... men sen slutade jag av någon anledning. Men nu är en ny uppe igen och man blir bara nöjdare och nöjdare för varje gång :D

7 Malin Schlott - Konstnär & Illustratör:

skriven

Sv: Tackar så hjärtligt! :) Vilken söt blogg du har, förresten!

8 juliana:

skriven

fin blogg:)

Kommentera här: