T t t t t trött!

Och sjukt sugen på godis.
Men när är jag inte det?
Slutade halv fyra idag och imorgon likaså.
Även att jag har så grymt svårt för att kliva upp tidgt på morgonen
så börjar jag nog faktiskt hellre klockan sju och öppnar,
och slutar klockan två, än att börja halv nio och sluta halv fyra.

I helgen ska jag försöka hitta lite olika klädnypor tänkte jag,
då jag ska ha en upptäckarlåda på förskolan.
Man får väl hoppas att det är något värt att upptäcka i alla fall.
Men jag hoppas att jag i helgen också får tid till lite tid till bloggdesign,
då jag har ganska många i kö.



1 Grimgoth:

skriven

sv:

Jo den filmen ser man ju fram i mot!

Tack för kommentaren, kom gärna igen!



Rock On!

2 emelialinnea - fashion, smink och Kläddesign:

skriven

hej hej!



Var handlar du helst dina kläder? :)

Svara här: http://emelialinnea.blogg.se/2010/march/var-handlar-du-helst.html

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Den är 1366x700 px.

4 Bella:

skriven

Hejsan! Vilken mysig blogg. Lyssnat på dina låtar också! Väldigt fint :)!



Har du en trevlig helg då?

5 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Då får man ladda upp den någon annanstans :) Tinypic.com t ex :))

6 Bella:

skriven

SV: Min helg är toppen :),meen kunde varit bättre väder. Nu längtar jag så efter våren!

7 Cajsa:

skriven

Hejsan sötaste :D hur är läget? :) Skönt med helg säger jag...^^



Skulle du vilja hjälpa mig i typ två sek? (A) Behöver fler som röstar på mig på dessa två länkar: http://hundratusen.nu/#/mix/IryI och http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=HTiS2KqhkUkW5y6NmOtM469l#bikiniGallery. Skulle vara toppen om du ville rösta 5 stjärnor på bikinin och lägga en röst på min tuggummipåse. :) gör gärna en egen påse också om du vill och hjälp mig lite extra. ;-)



Kramis sötaste! :D

Kommentera här: