A new start

Nu fick min syster mina chips och mitt godis. Fy på mig som har sådant mitt i veckan. I morgon ska jag börja dagen med en joggingrunda bara för det. Inte allt för lång, bara för att komma igång med dagen. Ja sådär klockan 7-8.00.
Mitt schema inför morgondagen ser ut ungefär såhär:

Ca 7.30: Joggingrunda (eventuellt med bror)
8.00: Dusch o.s.v.
8.45: Frukost
9.15: Promenad ner till coop forum och inhandla lite frukt, bär och nyttigheter. (Kom gärna med förslag)
10.30: Förmiddagens mellanmål. En frukt, kanske lite kaffe.
11.00: Påbörjning av pluggande.
13.00: Tillagning av mat.
15.00: Gå ut med vovvarna.
Övrig tid: Pluggande.

MY NEW LIFE BEGINS                                             Sjuttioelfte gången gillt ;)

1 Diana:

skriven

sv: Hihi ja man vet aldrig! (:

2 Vilma:

skriven

Vem har vúnnit designen??

3 Vilma:

skriven

Jaha, men asså gör du designer om man frågar för jag vill så gärna ha en??

Kram <3

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Har använt sån men fick så fula märken i håret efter den :P hehe så den åkte i sopen.

5 Michaela / foto,design & vardagsliv:

skriven

Fin bild :D

6 Michaela / foto,design & vardagsliv:

skriven

svar/

det var så lite så :)

tycker den är fin så :)

7 tess:

skriven

vad duktigt att börja dagen med en joggingtur =)

Kommentera här: