TÄVLING! Vinn en design!

Eftersom att det är en del som hört av sig och som inte har råd att köpa en design så tänkte jag ha en tävling till er.

Denna designen var gjord till en annan tjej, men eftersom att hennes blogg inte exixterar längre och då hon aldrig hörde av sig efter att designen var klar, så att jag kunde sätta in den på hennes blogg, så tänkte jag nu lotta ut den istället.

Det jag ändrar är följande:
  • Bloggnamnet i headern.
  • Bilden i headern.
  • Jag kan lägga till en beskrivning i menyn om du så önskar också :D
Såhär ser designen ut! För verkligt format KLICKA HÄR.

Så om du är intresserad av denna designen så vill jag att du anmäler dig om att du är med och tävlar.
Anmälning sker tills Söndag den 16:e Maj klockan 24.00.

Var med och tävla du också! Är du den enda som anmäler dig har du väääldigt stor chans att vinna.
1 Ameli:

skriven

svar: åhh tack så mycket! :)

2 Annette:

skriven

Jätte fint tema :) Skulle behöva en omgörning på min ;)

3 Hanna:

skriven

sv: Aha okej =) Jo det är ju lite roligare att se den på engelska kanske då. :) Mycket sevärd är den i alla fall! ^^

Hur är det med dig annars då? Några planer inför helgen?

4 Inger J:

skriven

Nydelige design du har.



Ha en fin helg:)

5 Malin:

skriven

Ja, det är det verkligen! :D Snart ska jag fixa designen och sen är jag igång ;) Din blogg var väldigt söt! Jag gillar din header :)

6 emelie:

skriven

ah okeej :D va trevligt. ja bäst att passa på att slappa medans man kan ;) jag ska också bara slappa och sen på söndag är det dansuppvisning hela dagen:D

7 Isabel:

skriven

Tack så mycket! Och detsamma, riktigt mysig blogg ju :)

8 Elin:

skriven

Tack så mycket! :)

9 Vilma:

skriven

Tack för kommentaren!

Å gärna jag skulle vilja vara med och tävla om designen.

Du gör jätte fina designer!

10 Issa:

skriven

Jag vill jätte gärna vara med och tävla om designen! Jättefin! :)

11 philippa:

skriven

jag vill gärna vara med och tävla om att vinna den designen!

Kommentera här: