I'll be right back!

Det kommer bli väldigt lite uppdatering från min sida den närmaste tiden. Jag kanske uppdaterar till helgen, nästa vecka eller veckan efter det. Jag vet inte helt säkert. Kanske är det tiden nu eller så är det bara allt plugg med skolan. Har inte tid med bloggen och motivationen är i botten. Den lilla motivationen som jag har kvar måste gå till skolan, så kanske kommer jag tillbaka när stessen sjunkit lite och jag hittat lite motivation igen.

Bye bye!
1 Emelie:

skriven

Vad tycker du om sveriges Största bloggerska?

Jo här snackar vi såklart om kissie!

Jag håller på med en grej på min blogg och jag vill se hur många dissar vi kan få in till kissie, så om du tycker samma som många andra så klicka in på min blogg och dissa Kissie !

Kram på dig

Förlåt om du ej vill ha såna här kommentarer.

Ha en bra dag

2 linni:

skriven

Fint design på bloggen din! :)

3 malin hammarström:

skriven

neej uppdatera mer !

4 sofie:

skriven

vsg!!

vad händer ikväll då?

5 gue:

skriven

detsamma =)

6 elin:

skriven

fin blogg :)

föja varandra på bloglovin ?

7 sofie:

skriven

aa jag har med tittat på idol och sådant..

men när alla gick och la sig så vågade jag inte sitta ensam i mörkret och titta på tv så jag gick till mitt rum :)

du kan väl säga vem som åkte ut? :D

8 NATTA:

skriven

SV: ja, själv hatar jag olle. Han sjunger väl helt okej, men jag gillar honom ändå inte .. haha .. (:

9 sofie:

skriven

nej men det var ju hon jag hejade på :´(

10 Emelie:

skriven

Hehe vsg :D

11 NATTA:

skriven

Haha, okeej :P

12 Jonna:

skriven

Mysig blogg du har! :)

VIll du ha fler besökare? Då har jag ett tips på en sida till dig! Bara in och kolla, för vad har du att förlora? :)

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=jonnaerlandsson

13 gue:

skriven

planer för dagen? :)

14 Sasha:

skriven

Ja, ohc det bästa är att den ligger kvar :) Helt underbart ju =)

Synd att inte er snö ligger kvar.

Åhh vilken grymt fin design du har :)

15 Linda:

skriven

Hej, bloggen kittyscloset har just nu en tävling som jag tror skulle passa dig perfekt! Ett presentkort på 200:- hos runns.se , där de har mängder av fina prylar och smycken!

Kolla in:

http://kittyscloset.blogg.se/2010/october/tavling-200-presentkort-hos-runnsse.html

16 Linnea:

skriven

Hur är det med dig?

hoppas att du har haft en bra dag :)

17 Anonym:

skriven

fin blogg :)

18 mmautildah:

skriven

Fin blogg :)

hur är det?



kraaaaaaam

19 ronja:

skriven

sv: aa :)

20 Erika:

skriven

sv; Tack :)

21 REBECKA BOKI ÖHLUND:

skriven

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

Kram

22 SOFIAS-MORE THAN SEX:

skriven

ha en fortsatt bra dag!

23 fannyochnorea:

skriven

anmäl dig till veckans blogg ! :)

http://fannyochnorea.blogg.se/2010/october/fn-veckans-blogg-1.html

24 JohannaStenroos:

skriven

vilken härlig design på bloggen! :) Har du gjort det alldeles själv? :)

25 Alexaandra - ♥:

skriven

Tyvärr är hvudvärken kvar... Har haft den i snart en vecka.. :/

26 Ellen:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har! :D

Vad tycker du om Harry Potter? Skriv på min blogg om din åsikt! Skulle bli JÄTTE glad om du skrev vad du tycker :D <3

Kram

27 JohannaStenroos:

skriven

jisses! va duktigt av dig! :D

28 Aaron:

skriven

I think you sing sweetly, I love music and play instruments and listen to it much, but I could not sing well even with practice, so I admire those like you with a beautiful voice. Hope you have a great day, hug!

29 sanna:

skriven

Fin blogg!

30 raana:

skriven

Fin header ;)

31 Jennie:

skriven

Hoppas du hittar lite genrgi till bloggen snart!!

Hoppas det går bra för dej i skolan!!

ha det bäst!

32 Cecilia:

skriven

Vilken fin blogg du har :)

33 Feliiciijjaa:

skriven

hej hej :)

fin blogg du har :D

men jag gör 10 armhävningar per person som kommenterar min blogg. Så om du vill det, så kommentera :D

34 Hemmakatten:

skriven

Sv: Vad kul! Då är vi två som gillar Darin! :)



Ibland måste man ju prioritera. Tycker du gör helt rätt som lägger din energi på skolan. Bloggen finns ju alltid där att komma tillbaka till.



35 Becca med C:

skriven

Så fort du blir taggad, som säkert blir till lovet, får du skriva till mig :) Kramisar

36 nathalie:

skriven

Grymt fin blogg, en fråga bara! Hur gör man så att bakgrunden är fast? (a)

37 nathalie:

skriven

oki, tackar :D

38 Linnea:

skriven

härligt :)

39 REBECKA BOKI ÖHLUND:

skriven

sv: Skönt att du mår bra! :)

40 Jennie:

skriven

Ta det lungt...vi väntar på dej... tills bloggsuget kommer tillbax!!

Vila mycket!!

Hoppas allt är oki!

41 Cajsa:

skriven

fint du har gjort det på bloggen sötnos! :D

42 Cajsa:

skriven

hemma! allt bra?

43 jennie:

skriven

Jag kommer fortsätta kommentera och titta in...

=) Kul att du tittar in själv och svara på kommentarer.. då har du ju inte glömt bort bloggen helt!

44 Cajsa:

skriven

helt ok med mig...händer idag då?

45 jennie:

skriven

Jo hiihii hoppet är det sista som överger en... jag hoppas på ett litet inlägg snart..

=D

46 ♥ johaansson's ♥:

skriven

oh, shit va snygg bloggdesign du har! :D

47 ♥ johaansson's ♥:

skriven

svar: varsågod :)

nu känner jag igen din blogg :D

48 Laila:

skriven

haft en bra dag ?=)

49 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Det tycker jag låter riktigt bra :))

50 SHMS - Sarah ;):

skriven

Fin blogg! =)

51 ♫♪ Vilma:

skriven

Hej! Förlängesen när ja hade en blogg som hette Vivviprinsess så fick jag en design av dig, jag satte in den i min nya blogg Vilmizz när jag skaffade den bloggen och om man klickar på texten kommentarer som man gör när man ska kommentera så står det på sidan

"Design by Silvernina" hur får man bort den?

52 ♫♪ Vilma:

skriven

Tack så mycket!

53 Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber:

skriven

SV: hej hej :D hur är de :D

54 Cajsa:

skriven

god kväll! allt bra?

Kommentera här: