Grattis Robin!

Hej allihopa!

Igår var jag hos frissan, jag vet att ni är riktigt sugna på att se resultatet. Så här kommer det.

Jag tog ett kort i bilen påväg till min bror och hans familj. Det blev visst lite suddigt. Jag är i allafall jätte nöjd med klippningen. Jag kommer absoluta tt klippa mig hos Åsa fler gånger!

Väl framme hos min bror så fick vi gratta hans son som fyllde 15 år igår! Grattis Robin! Han fick av sin familj en moped, så nu gäller det bara för honom att ta körkort till den. Kul! Av oss fick han lite lotter. Han vann visst 50 kr men det är synd tycker jag att det aldrig kan bli någon större vinst.

Robin tycker inte om att bli fotograferad, men balongerna gillade det verkligen! Titta bara vad de posar! =)

Ser vilken het rumpa jag har?! Vem vill inte äta upp den liksom? =)

1 Tracy - BLOGGDESIGN!!:

skriven

Svar: Tack så jätte mycket! Gillar din med :D verkligen stilren, men med personlighet!! :D

2 Kimberly:

skriven

Hejsan nu blogg http://thinkkimmie.blogg.se

Där la jag även upp videon på din "Reason to hold on". Kranar

3 Kimberly:

skriven

Tack så mycket! Kärlek är verkligen underbart! :D

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack tack :D:D:D

5 Tina:

skriven

Jo, eller jag har praktik där till den 24:e sept :P

6 Isabell:

skriven

Det blev ju jätte fint :)

7 DESIGN BY SHORTY:

skriven

svar: Åh tusentack :) Kul att höra! kram

8 PETRAH AKA SHORTY:

skriven

svar: tack tack söta! :) Blir superglad hihi. Du kan ju du också ;P hihi

9 ange:

skriven

grym blogg :D

10 Johanna:

skriven

Snyggt ditt hår blev ! =D

Kommentera här: