1 Edvin:

skriven

Hallå, ännu ett härligt inlägg :).

Tänkte på din fot/fötter. Skor låter som ett bra val, om du fortfarande har problem med fötterna och knä så skulle jag rekommendera att kolla upp det. Om det inte bara var att du behövde skor så skulle jag tro på att det har med din fotnedsättning att göra, ev. att du snedbelastar lite i dina steg (pronation). Om du fortfarande har problem så kan du kolla för pronation i en sportaffär med kunnig personal (ex. Stadium), om det inte är pronation utan något annat så skulle jag rekommendera att ringa sjukvårdsupplysningen (vilket du bör göra oavsett om du fortfarande har ont) och sedan kolla med vårdcentral. Jag hoppas verkligen att det känns bättre i dina fötter nu Evelina, du får se till att bli bättre :).

2 madeleine:

skriven

Hejsan! :)

Jag skulle vilja fråga en sak? :)

Kommentera här: