Videoinläg 12/3- 11 OCH Super Nintendo

Igår spenderade jag eftermiddagen hos min syster. När vi var yngre, sådär tio år yngre så hade vi Super Nintendo hemma, men sen så ja tröttnade vi väl och så tog vår bror det. Men nu har Liselotte lånat det av honom. Snacka om nostalgi på mycket hög nivå. HJÄLP vad kul det är! Vi spelade donkeykong i typ flera timmar. Haha! :} Men en av anledningarna till att vi tröttnade för tio år sen var nog för att den ena kontrollen blev helt knäpp. Knapparna fungerade inte som de skulle o.s.v. Så igår betsämde vi oss för att laga den :} Vi skruvade upp den och rensade bort lite damm och sådär och sen pusslade vi ihop delarna igen och skruvade ihop den. Eller ja, min syster gjorde väl det mesta, jag fick mest panik över att vi inte skulle kunna sätta ihop den igen, men Liselotte var duktig!

http://www.square-one.se/wiki/images/0/03/Super_nintendo.jpg

Vi är glada SuperNintendo- spelare!

1 GUEVACCI:

skriven

Härligt och höra! Det är sådär med mig, blev sjuk tyvärr :/



Vad ska du göra ikväll då? :) du får ha en dunder lördag kväll!

2 johan:

skriven

Gött ni fick i gång de till slut. =)

Kommentera här: