Det gör inte ont när jag nyser

Äntligen börjar min hals bli bättre! Det känns så skönt att kunna jäspa och nysa utan att det känns som att halsen exploderar. Med en helg i tystnad så hoppas jag kunna sjunga på onsdag nästa vecka. Och det ska bli helt underbart att kunna sjunga med frisk hals utan att vara rädd för att bli värre i halsen. Jag har haft något virus i halsen i över en månads tid och senast som jag var helt frisk var i början av mars! Helt otroligt mycket som jag har missat på grund av detta.

Förra veckan fick jag influensa och blev jätte sjuk med feber och halsen blev då riktigt dålig. Då trodde jag att det var kört för min del. [Ingen mer sång för mig detta året] Men nu känns det som att det kanske var just det som kroppen behövde. Bli sjuk rejält så att den kunde bli av med allt sen. Jag håller tummarna för att Gud hjälper mig att bli helt frisk nu. Det ska bli så underbart!!!

1 Becka [fotoblogg]:

skriven

sv: Åh vad glad jag blir, tusen tack underbara du! :D

2 ▲ johannabergvall:

skriven

sv: Härligt, allt är bra med mig med! :')

3 Amanda:

skriven

Vilken härlig design och blogg du har! love it!



har du haft en bra dag?

kramar :)

4 Anna:

skriven

Sv. Ja visst är hon underbart söt :}

Kommentera här: