Kladdkaka á la Jenny och Evelina

En lite molnig dag som denna så krävs en liten extra sockerkick. Efter supergoda bullar [med äpple och rabarber] som Jenny hade med sig slängde vi ihop en kladdkaka. Självklart var det mitt förslag, haha! Mums var det i alla fall.

 

1 sandie:

skriven

mums kladdkaka :D

2 Anonym:

skriven

Hej! Jag har skrivit lite om kosmetiska djurförsök på min blogg. Vore kul att höra lite åsikter om det från övriga (därav massutskicket av detta meddelande). Har du lust att dela med dig av dina åsikter om detta så är du varmt välkommen att kika in på länken nedan! Tack på förhand :)



http://ellybells.blogg.se/2012/june/djurforsok.html#comment

3 ellybells:

skriven

Hej! Jag har skrivit lite om kosmetiska djurförsök på min blogg. Vore kul att höra lite åsikter om det från övriga (därav massutskicket av detta meddelande). Har du lust att dela med dig av dina åsikter om detta så är du varmt välkommen att kika in på länken nedan! Tack på förhand :)



http://ellybells.blogg.se/2012/june/djurforsok.html#comment

4 Mariah, mamma till Cornelia:

skriven

Hur gör du alla fina fjärillar? Fixar min blogg och verkligen älskar dina fjärilar i olika färger.

Kommentera här: