“God didn't promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way.”

Vaknar upp med en färskräcklig huvudvärk! Jag funderar alvarligt på om jag har dålig syn eller något och att det är därför mitt huvud värker. Det har varit såhär från och till i flera veckor nu och jag det enda som verkar hjälpa mot det är att ligga still i soffan och visst, det är härligt en dag eller två.
 
Om min huvudvärk lindras så mycket att jag kan plugga lite så vore det super bra. Tog en alvedon för en stund sen igen så hoppas att den hjälper snart.
 
Kanske ska ta lite äppelpaj under tiden :}
 
Jag funderar även på att börja göra lite bloggdesigner och lägga ut här. Är det något som intresserar er?
1 sanna och wilma:

skriven

Sv; tack så mycket! :)

2 Sara:

skriven

sv; Tack så mycket! :D

Kommentera här: