All truly great thoughts are conceived by walking - Friedrich Nietzsche

Min lillasyster åkte till Usa i fredags och blir borta i tre veckor så jag har fått äran att ta hand om hennes lilla hund Teddie. Luffsen och Teddie busar verkligen hela tiden. Känner mig lite elak när jag säger åt dem att lugna ner sig, för de har så roligt. Men jag är inte van vid en hund som fäller så mycket och tror jag är lite allergisk mot plutten. Det bara yr päls här när de leker. Blir inte så mycket gosande dessa tre veckor tyvärr vilket är väldigt synd för han är så gosig. Har ni inte gosat med en Shiba inu så har ni missat något alltså. En mycket engergisk hund är han i alla fall så det fick bli en timmes promenad med bara honom medan Luffsen fick vila hemma efter allt busande. Helt svettig blev jag haha. Nu tänkte jag ta mig ett fotbad :)
 

 
 
1 Mia:

skriven

Nice fotbad är himmelskt :)
Du får ta droger så kan du mysa med Teddy. :)
Kram söta du....

Kommentera här: