Shopping med min kära mamma

Efter besöket hos vårdcentralen och efter att jag hämtat ut salva mot mina exem tog mamma och jag en tur på stan. Min tanke var att uppdatera lådan med bh:ar. Men av någon anledning var kassarna lite fler när vi gick hem åt. Lite nya Jeans, som jag verkligen behövde, alla jag har, har krupits sönder på jobbet och gjort hål i knäna. Vanligtvis brukar jag sällan hitta något på rean, men idag hittade jag några fynd på Kappahl. Lite tröjor och T-shirts. Rundan avslutades på Twilfit och jag hittade mina fynd även där. Jeansen från Vila, är UNDERBARA. Dragskedja baktill och hög i midjan med stretch.
 
Framför mig nu har jag lite jobb som ska göras, men lite mys framför Sex and the ciity season 4 ska nog också hinnas med. Jag skickade en bild från tvn, när jag tittade, till min syster. Hon skickade tillbaka replikerna från just den scenen. Någon som tittat liiiiite mer på serien än jag, och jag har sett den några gånger. Hehe.
 
 
 
  
 
 
 
 

Kommentera här: