Den årliga sommardagen med tjejerna

Varje år försöker jag och mina tjejkompisar att träffas en dag på sommaren. Vi träffas inte bara då, men den här dagen är lite speciell för vi gör alltid samma sak just den här dagen. Vi brukar mötas upp vid Röttle badet där vi har knytis och grillar och bara har en trevlig stund. Efter det tar vi en tripp in till Gränna för lite äventyrsminigolf och glass ätande. Detta gjorde vi även i år.
 
 
 
 
 
 
Det blev grillad fläskfilé och majskolvar med potatissallad och grönsallad. Värmen krävde vattenmelon och mycket vätska. Efteråt fick vi till och med i oss lite marsmallows doppade i smält choklad. Mmmums! Det blev till och med ett dopp i Vättern!
 
 
 
 
Minigolfen fet- torskade jag! Men det var roligt ändå! Vad man än gör med de här tjejerna så är det något värt att minnas! Kommer alltid tycka om dem enormt mycket! Nu ska vi bara boka in höstens tema-middagar!
 
Det blev också en del pokemon letande när vi var där. Dock så var det bara jag som letade, men jag hittade många nya fina fiskar i vattnet! :)
 
 
 

Kommentera här: