Finalisterna

Finalisterna i veckans blogg!

Jag har lottat ut finalisterna.
De som gjorde som i anvisningarna fick två lotter,
och de övriga en lott.


Tack till alla som anmälde sig.
Och till er som inte gick vidare: Det kommer fler chanser kan jag lova.

Klicka på bilden för att komma till bloggen.

1. Nathalie



2. Ebba och Mille



3.Gloria och Rebecca



4. Rebecca Malmberg



5. Sabina



Rösta fram till fredag 00.00.
Rösta på en av bloggarna
Rösta om du själva har en blogg

(annars räknas inte rösten)
Rösta nu!

Kisses

1 'malmberg:

skriven

Tack:) eller vad man säger:P

2 Elin:

skriven

fin blogg du hade :)

3 Elin:

skriven

röstar på nr 4 :)

4 ­ღ Pappapoet ღ:

skriven

Sv: Ja, man kom inte med här heller, jaja :D

Jag röstar på ettan iaf :D

5 Amelie:

skriven

sv: hehe okej, that's life ;D

6 Erica:

skriven

Röstar på nummer fem - Sabina! :)

7 HANNA:

skriven

sv: röstar på sötsabina :)

8 Erika:

skriven

Nummer 4 :)

9 Matilda Dahl!:

skriven

nr 5 :)

10 marilyn:

skriven

rebecca :)!

11 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

jag röstar på, hmmm... jag läser ingen av bloggarna men.... 5 :D

12 Matilda Dahl!:

skriven

Nr 4 :)

13 E B B A S O C H M I L L I E S:

skriven

svar:

yees vi kom med :-) om man får så röstar vi på oss själva!

( jag stavas Millie, du har skrivit Mille :P )

14 Angelica:

skriven

Nummer 4

15 KAJSAHERSELF:

skriven

2! EBBASOCHMILLIES!

16 Sannah:

skriven

nummer 4!

17 Josefin:

skriven

jag röstar på nr 4. rebecca malmberg. :)

18 ada:

skriven

fin blogg :) allt bra med dig?

19 Hannah:

skriven

jag röstar på nr. 4 ;)

20 Bexx:

skriven

nr 4 :D

21 sandra:

skriven

Jaaa!

22 Anonym:

skriven

jag röstar på nummer 1

23 Klara:

skriven

Jag röstar på nr 4 :)

24 Bnsm ♥:

skriven

Hejhej! :)

ville bara önska dig en mysig kväll!

hoppas solen skiner hos dig oxå!

kram!

25 erika:

skriven

jag röstar på nummer 4!

26 Cajsa:

skriven

röstar på nr 4



Gina tricot, H&M, BikBok, MQ eller Lindex?

Vilken tycker du är det bästa affären?

lämna en komentar :)

27 Vanessa:

skriven

sv; hihi okej :)

allt bra?

kram

28 sabina:

skriven

Oj vad roligt att få vara med! :)

sv: jo, tack tack :)

kram

29 llinda.:

skriven

nr 4 :)

30 jessica:

skriven

Sv; det är bara bra med mig! :)

31 elineklund:

skriven

grattis!

du är en av dom 10 nominderade till veckans blogg,

lycka till =)

32 jossan:

skriven

tack :) svara gärna på dagens sommar fråga om du har lust! <3

kram

33 stephanie:

skriven

nummer 4

34 Nathalie hjärta Fredrik:

skriven

Tack :)<3

35 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Haha, nej det kunde jag inte den här gången heller xD haha

(Förlåt för sent svar)

36 r:

skriven

Fin blogg :)

37 MW:

skriven

röstar på nr 4:)

38 Cassandra:

skriven

Jag röstar på 4:an ! :]

39 monni:

skriven

röstar på nr4, rebecca malmberg:)

40 Alexandra:

skriven

Jag röstar på 2:an!

41 kamilla:

skriven

Hej!

Nu har jag startat en månadensblogg tävling i min blogg!

Så gå in och anmäl dig!

Anmälningen håller på tills på fredag den 26 / 6 kl 12.00 !



Ha de fint ! MVH / kamilla

42 kate:

skriven

jag röstar på ettan :)

43 EmmaEriica:

skriven

Ändrade planer angående Tävlingen!

Tävlingen slutar den 25 Juni i stället!

Har så mycket med röster och kommentarer

att bloggen inte visar alla.



Så skynda dig att få röster!

Tävlingen slutar under torsdagen den 25 juni!

44 Pia ♥:

skriven

Jag röstar på nr 5! =)

45 http://memaas.blogg.se:

skriven

jaag röstar nog på Nathalie :D

hehehe den är nice och simpel inte för mkt prylar och inte för trååkiig,, :]

// pööws

46 Carro:

skriven

Hej hej,

hoppas du har en bra dag.



Rösta gärna på mig (nr5) hos http://sarinareza.blogg.se/2009/june/har-kommer-finalisterna.html#comment och bli länkad i min blogg. =)

47 linda:

skriven

nr 1:)

48 Agge:

skriven

Svar: Ja. :)



Ajdå. :) Hoppas ni får bättre väder imorron. :)



Kram.

49 CHRJ:

skriven

kul med veckans blogg! röstar på nummer 5! =)

Kommentera här: