Första arbetsveckan avklarad

Har jobbat tre dagar som förskollärare nu, eller ja, jag tar ju inte examen förrän den 18:e men är typ förskollärare ;) det har känts jätte bra i alla fall, trots att det har varit väldigt få barn denna veckan och jag har känt mig lite överflödig ibland. Jag ör dessutom en person som är ganska observerande och försiktig till en början, men jag ska försöka att inte vara så mycket av den Evelina. På måndag börjar det på riktigt! kommer bli roligt.

Uppdatering om mitt brännsår under foten:
Det har nu utvecklats till en blåsa och jag har haft lite svårt att gå på foten för det har gjort ont, men det könns bättre nu. Kliar en del bara, men har lyckats att inte klia :) Jag tror att det läker fin fint där innanför blåsan :)

Fint prat det blev såhär en fredagskväll :p Nu är det natti natti som gäller för min del. Väckarklockan ringde vid fem i morse, är trött! Imorgon... sovmorgon!!

Kommentera här: