Film och Kola

Hey you bloggers!

Valborg och jag sitter hemma med hunden.
Ute hörs glassbilen och här inne är det vänner på tv.
Dock har jag varken tänkt äta glass eller kolla på vänner
ikväll. Ute på balkongen står
nämligen min fem minuters kola och stelnar.
Receptet hittar ni här.

Först hade jag tänkt poppa popkorn, men så kom
jag att tänka på kola, och blev ganska fast vid
tanken.
Vet inte vilken film det blir än, men antagligen någon komedi.

Hoppass kolan är färdig, för nu vill jag ha!

Glöm inte rösta i vårens fototävling här.
Imorgon fredag klockan 00:00 är tiden ute och då kommer
jag avslöja vinnaren.
Så se till att rösta på den bild du tycker är finast.

Pusspuss
<3
1 Marie:

skriven

Ja ska släpa mig iväg på fest.. dudå :D

2 Bettan:

skriven

hejsan snygg blogg med alla blommor;)

3 Carro:

skriven

svar:varsågod :D

4 Carro:

skriven

svar:varsågod :D

5 Carro:

skriven

svar:umgås med pojken&kika på majbål:)

6 Cajsa:

skriven

tack sötaste! :D På bianco. Klacken är 11 cm.

7 CASSANDRA:

skriven

sv; haha i know, den äger ;D

8 Johanna ;>:

skriven

ja de är de ;>

9 frida:

skriven

vad mysigt din kväll verkar bli ikväll ! :D

10 CASSANDRA:

skriven

sv; aarå :)

kram!

11 frida:

skriven

svar: ingenting , tar kanske och lägger mig snart , känner mig lite trött och måste upp tidigt imorgon . du själv då?

12 CASSANDRA:

skriven

sv; ska nog se på film nu ,sj? :)

13 Cajsa:

skriven

hahaha jo men precis! XD ÄLSKAR höga klackar! :P Vill dock ha högre men om jag ska orka gå och så är det bättre så här..^^

14 Ävelicious:

skriven

tack :)

15 Erika:

skriven

sv: Det är bara bra, sjd? :)

16 Johan:

skriven

SV: Okej, låter gött =) fast kola är nog faktiskt godare än popcorn =)



Det verkar inte som om min förra kommentar skickades, men i alla fall så har det inte hänt så jättemycket... jag har varit hemma med syrran och hennes kille och så gick vi upp till elden ett tag, kom just hem och nu brinner det som eld i händerna hehe =P det var svinkallt efter ett tag hehe =P

Kram!

17 Linnea:

skriven

jo det har varit jättefint väder här med :)

18 Linda - Rösta på veckans blogg!:

skriven

sv; jodå, tre stycken. Men en är 3, en är 5 och den tredje är 17 och han hade jag aldrig fått med på något sådant tyärr :/.

19 Jessie James:

skriven

Tack tack med mig e det bara bra!



tips. Checka adressen du skriver 2ggr. För nu var det en punkt efter. alltså silverminas.blogg.se.

och då fungerar inte adressen!

20 Johanna ;>:

skriven

haha, hej ;>

21 Vera:

skriven

tack (:

22 Alexandra:

skriven

sv; hihi jo det ska du nog göra ;)

kram

23 sabina:

skriven

sv: okej ;)

24 sabina:

skriven

sv: tack jo det ska jag verkligen göra ;)

Kram

25 Lise-Lotte:

skriven

Vi var hemma igår kväll..Jag var ju inte helt bra och Jörgen har sin allergi så vi är rätt trötta hela tiden.

26 emma:

skriven

alltid gott med kola :D

27 denise:

skriven

sv : haha de är riktigt svårt, man minns inter va man svarar till ngn tyå! haha

okej va bra att du är friskare :)

så nu va du röstad på :)

28 Rebecca:

skriven

gud va du har gjort din blogg snygg :) fast att du inte har gjort något överdrivet mycket så va den cool :)

29 Marie:

skriven

Aha, hoppas du hade det bra iaf :D

30 Carro:

skriven

svar:godmorgon :)

31 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jag svarar på kommentarer, du då? :D

kram

32 Carro:

skriven

svar:allt bra sen efter gårdagen ^^?

33 J:

skriven

Din valborg låter iaf bättre än min :P haha

34 Lolle:

skriven

jorå, sj?



kram!!

35 Cajsa:

skriven

hahaha nej men precis! XD

36 Marie:

skriven

Jaa jättebra :D Vad ska du göra idag då?

37 filippa:

skriven

jätte fin blogg =)

hoppas du hade en rolig kväll igår.

Vill du följa varan på bloglovin?

kram =)

38 nachos:

skriven

fin blogg

39 yasmine the one and only:

skriven

hehe oki görs idag? krams

40 ELin:

skriven

åh,tack! vad glad jag blir :)

41 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; tack! :D

vad ska du hitta på idag? =)

kram

42 filippa:

skriven

Absolut till vad? =)

fölaj varan på bloglovin mayyybe? :D

43 ohan:

skriven

SV: Ja, det var en helt okej kväll =) och nu sitter man ute på altanen i solen =) är ju inte fel =)



Vad händer idag då?



Kram

44 CASSANDRA:

skriven

sv; twilight :)



kram

Kommentera här: