Lindex- vårkampanj

Good morning!

Just nu syns Lindex vårkampanj överallt.
Om man ska med bussen, finns den där
vid hållplatsen. Om man ska kolla på tv
kommer den där i reklamen. Och jag kan
bara inte få nog av denna fina klänning!



Kampanjen kallas "Power of prints" och är
enligt Lindex en hyllning till vårens stora trend: mönster.


Tycker dessutom denna är grymt söt.
Ge mig!


Jag tänker aldrig på Lindex annars. Det
blir mest en massa andra butiker.

Vad tycker ni om Lindex?

1 Sweet life style:

skriven

dumpa honom!

2 Marie:

skriven

Ja sitter här och äter frukt :) Jag gillar verkligen lindex ibland, dom har bättrat sig enormt! Förr hade dom bara tantgrejer men nu kan man hitta riktigt söta saker där

3 Olessia:

skriven

snyggt

4 Felicia:

skriven

Svar: Jodå, med mig är det bra. Hur är det själv?

Och dessutom har jag aldrig varit ett bif fan av Lindex förrän nu, tycker att man kan hitta ganska mycket fint där faktisk! :)

Kram Felicia

5 Josefine:

skriven

Sv; Göteborg! dudå? :)

6 Linnea:

skriven

okej, så bra då :)

ja visst är den :p

7 Vilja:

skriven

Svar: Tack så hjärtligt! :) visst gör jag det, ska hålla kol :D

8 Maria:

skriven

joo bara fint här..=)

gör du då?

Kram

9 Natalie:

skriven

Den klänningen är verkligen jättefin :)

10 Anonym:

skriven

Tackar!;D

Nyss bad och skola;)



Sjd ??

11 Olessia:

skriven

hehe :D

12 L I S A:

skriven

Bra.

13 Josefine:

skriven

Sv; Okej! :)



Den klänningen från Lindex är snygg, den skulle bara varit kortare :D den är med på reklamen,

14 Bellaa:

skriven

Okej, okej mysigt;)

15 Vilja:

skriven

Svar: (: Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, blir nog lite plugg antar jag. Själv då?

16 Marie:

skriven

Vad mysigt! Det är verkligen fint väder idag!

17 Maria:

skriven

Ok..det låter härligt..=)

här är det inte fint väder idag=(

trist..

ha en skön kväll..

Kram

18 becka:

skriven

hhiih ;D

vad gör du?

19 Emma:

skriven

hahaha oekj :D

Men sen så är man väl alltid uppmärksam den 1april:P

Kram

20 paulina:

skriven

hahah ja det skulle jag tro ;o jag ska försöka få ett kort på han idag så kan du se hur han ser ut (:

21 Sofie:

skriven

Sv: Oj många härliga blandingar, vet inte ens vad alla var för raser hehe:P Okej :)kram

22 paulina:

skriven

hah yes :D ska ut med han nu så det kommer väl en bild om en stund (:

23 Maria:

skriven

Ok..va härligt..

ja kladdkaka e gott..

kram

24 Maria:

skriven

hehe..

du får ta och baka en sån då..=)

jag sitter och kollar på Harry Potter..=)

Kram

25 becka:

skriven

Jag gör min TRÅKIGA LÄXA! :/

vill ut till solen :/ ;D

haha

26 Bellaa:

skriven

Bara bra!

Du??

27 Anonym:

skriven

resturang med några kompisar :D

dudå?

kram

28 CREW:

skriven

Hej där!



Iochmed den härliga våryra som drabbat vårt avlånga land så tänkte vi härmed återuppliva den absolut roligaste bloggen i cyberspace: GRIMAS BLOGGEN, skicka in dina bästa grimasbilder till oss på [email protected]!



Kram

29 Josefine:

skriven

Sv; Jo, jag håller med dig :)

30 FRIDA:

skriven

sv; Hahah, jaa samma här xD och sen blir det inte bättre av att jag har kasst minne haha.

kram

31 Sweet life style:

skriven

va?

32 Sweet life style:

skriven

men gud va läskigt, jag har inget minne alls av att jag skrivit de där :O haha

33 Sweet life style:

skriven

haha jaa, jag måste ha gjort de, gud va läskigt haha! :P vad gör dudå? :) kram

34 sabina:

skriven

sv: jo, men det är jätte jobbigt ;) Och förlåt då jag ännu inte har tagit ett foto på den men jag har haft det så stressigt ;s

Nej jag blev ine lurad, eller inte vad jag visste av i alla fall haha, blev du?

Kram

35 Maria:

skriven

hemligheternas kammare kollar vi på..

men nu har vi mat paus

36 sabina:

skriven

sv: joo samma här ;) Kram

37 FRIDA:

skriven

sv; haha precis xD

Nej, jag gör ingenting är helt slut efter dansen haha! själv då? :)

kram

38 Maria:

skriven

Tvåan..=)

du får ta och laga lite mat då..=)

Kram kram

39 Sweet life style:

skriven

åh, godis e så gott :D nej jag har precis ätit midda (:

40 Anonym:

skriven

jag är nöjd så länge dom håller harems byxorna borta haha

41 Josefine:

skriven

Sv; Du får väl önska dig den i påskägget! haha :D

42 emely:

skriven

SVAR: Håller med dig ;)

43 Alexandra:

skriven

sv; jag ska på tävlingar faktiskt och så ska min kusin sova över hos mig :) dudå? kram

44 Miss Dramaqueen:

skriven

Åh, jag älskar också den där klänningen!!!

45 maglate:

skriven

Sv: Tackar! :]



Hoppas du haft en fin dag :]

46 bamode:

skriven

Nice blogg!!

För dom som gillar tävlingar så har jag en nu i min blogg och man kan vinna en kläning från nelly som är värd 749kr. Skynda!!

47 bamode:

skriven

Sv: Tack detsamma :D:D

48 bamode:

skriven

Ska take it easy. Andas ut den stressiga luften, vara med min älskling och sånt. Sj?

49 emely:

skriven

SVAR: Först skolan, sen åkt lite moppe, tränat och nu ska jag plugga. själv? :)



KRAM

50 Maria:

skriven

ok..gott=)

hehe

Kram

51 bamode:

skriven

Sv: haha okej men man kommer alltid på något. Okej bäst jag äter min glass innan den smälter. Kram :D:D

52 sabina:

skriven

sv: jag har gått på stan :) Du?

Kram

53 Anonym:

skriven

haha nääe, de ä no bland de fulaste ja sestt på länge =P

54 Linnea :>:

skriven

tack :)

jag brukar faktiskt inte vara på lindex så ofta :o

55 emely:

skriven

SVAR: okej, låter härligt :))

56 Maria:

skriven

hehe ok..bra det=)

57 Anonym:

skriven

sv; Haha, ja det är mycket hoppande i det :P

Okej, vad mysigt :D

kram

58 FRIDA:

skriven

sv; Haha, ja det är mycket hoppande i det :P

Okej, vad mysigt :D

kram

59 Linnea :>:

skriven

jo det måste jag göra :p

60 sabina:

skriven

sv: okej, blev det bra? ;) Tack tack

Kram

61 Anonym:

skriven

Allt är bra med mig med=)

Händer?

62 Anonym:

skriven

klycklig åt ja :D de var smaskens :D kram

63 Sofie:

skriven

Sv: Haha okej :D Finns så otrolig mycket raser, bara man håller reda på sina egna är det ju lugnt hehe :)

64 emely:

skriven

SVAR: Ja, det får vi verkligen hoppas. Är så himla härligt :)

65 Anonym:

skriven

Det är bara bra med mig med:D

66 Anonym:

skriven

Sv: Har mest bara legat hela dagen men det har funkat.

67 Anonym:

skriven

Sv: Ska nog jobba på med min egen hund och andras hundar..

68 Anonym:

skriven

UMGÅS:D sj:D

69 Sofie:

skriven

Sv: Okej men det duger ju gott och väl!:) Jag kan ganska många raser men inte de med invecklade namn haha:P

70 Anonym:

skriven

Sv: Hjälper till att träna bort aggresivitet, osäkerhet mm.



Har mest tagit hand om hundar som är rädda men min egen Rambo han är så osäker så det har blivit aggresivt så har lärt mig en massa nu om sådant.



Är mer pysikt jag tränar för det spelar ingen roll hur lydig hunden är rent allmänt om den inte är hundra i pysket.

71 Anonym:

skriven

Ja det är bra det:D

72 Anonym:

skriven

Sv: Jo det går ju att plugga till men det är väldigt svårt eller vad man ska säga.



För man kan läsa till mycket och lära sig mycket men sedan om man passar till det och så är en annan sak.

Bäst är om man "följer med" någon som riktigt kan och så.

73 paulina:

skriven

dom finns på min blogg om tio minuter (: kram

74 jennifer:

skriven

allt bra?



http://jennifermolin.blogg.se

75 EN TJEJ I STORSTAN:

skriven

Klänningen är ju riktigt fin !





/ En tjej i storstan

76 jennifer:

skriven

sv: jodå, görs?

77 paulina:

skriven

okejoekj, dom är ute annars nu (: God natt !

78 GABBAN:

skriven

ååh, ananaspaj är ju jättegott! Hur blev den? :)

79 Linnea :>:

skriven

jag ska på stan idag. då ska jag kika in på lindex :D



sv: tack så jättemkt :)



kram

80 SOMMAR (SKIT) UNGARNA!:

skriven

Godmorgon sötis!

Sovit gott? Hoppas du får en helt underbar dag!

Massor med kramar till dig!

81 Anonym:

skriven

Sv: Aha :] Men du det är jätte smart, men vissa böcker är helt värdelösa..

82 AK:

skriven

Det är bara bra med mig tack :) Med dig också hoppas jag.

Om du berättar något roligt du har varit med för mig om kan du vinna fyra ansiktsmasker från Make Up Store! stil.blogg.se

83 AMANDA FALK:

skriven

ät nästan aldrig inne på lindex, men om jag väl kikar in ser jag en massa snyggt :D

Ha en toppen bra fredag kväll!

Kommentera här: