Psych

Godkvällis!

Snart är det Psych på tv. Har missta det två helger
i rad nu, så ska bli riktigt kul att se det.
Idag har jag spelat lite WoW igen. Såg att jag hade
tid kvar som jag inte visste om.



Imorgon ska jag till kyrkan, då TRE jag känner ska döpa sig.
Så roligt! Det kommer bli värsta festen.
Och efter det ska jag hem och packa inför Bulgarien. 

Ha det!

1 Cajsa:

skriven

OKeey! där finns fina klääder.:)

2 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Vi såg "Sommaren med Göran" :D

KRAM

3 My:

skriven

sv, haha ja det gör ju det:D

4 Erica:

skriven

sv. tack :)

bilderna i headern är grymt fina :)

5 maria:

skriven

sv, haha aa det är den ;), visste du att det kasnke ska komma en 2:a ;D

6 Felicia:

skriven

Sv: ja verkligen :D

7 jennytuvesson:

skriven

aah de gjorde jag. tack :)

8 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jaa :S

Vad hittar du på? :)

Kram

9 Erica:

skriven

sv. hehe tack, fast hela designen ska bytas för jag gilalr inte bilderns i headern xD haha, jag hade inga andra på datan förut så det blev dom (;

10 Felicia:

skriven

Sv: Det är två st :P

11 My:

skriven

sv ja det samma du :D

12 sandra:

skriven

hej, allt bra idag? Fin blogg du har!



Förrästen om du vill så kan vi följa varandra på blogglovin? Om du lägger till mig så lägger jag till dig. Kram, ha en forsatt fin lördag/ sandra

13 t ♥ mj:

skriven

tack =)

14 Erica:

skriven

sv. hehe vad bra :)

15 sandra:

skriven

sv: ok, toppen! lägger till dig nu också =)

16 My:

skriven

sv; i mon ska jag packa och så sj då?

17 madde:

skriven

Åh den serien är så rolig!

18 Erika:

skriven

sv: hehe okej, skoj :P

19 Alexanadra:

skriven

sv; ja det var det! :)

åh jag har aldrig faktiskt sett den där serien! :)

20 Anonym:

skriven

hoppas din lördag varit bra!

21 Jagheterintesune:

skriven

Härlig blogg du har! :) Ska vi följa varandra via bloglovin? kramar

22 M Y O L S S O N:

skriven

sv. hehe ja dt tycker jag med. nu blev dom en aning stora.. :P menmen :D<3

23 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv;Tack så mycket =).

24 Felicia:

skriven

Sv: Haha okej :P

25 emma:

skriven

najs (: den är ju faktiskt ganska bra den serien (:

26 kanar♥:

skriven

Hej!♥

det är så att vi har en frågestund i vår blogg, fråga på! ♥

27 rebecca:

skriven

sv; haha ja visst är det! bakar du ofta eller? :)

28 Zenita:

skriven

Gillar din header!^^

29 Anonym:

skriven

sv: detsamma =)

30 maria:

skriven

sv,aa eller det går i allafall rykten om de ;D, hoppas att de gör en 2:a :)

31 HANNA:

skriven

sv: haha ja okej ;p nja inget :)

Kommentera här: