2010 är snart här!

Nu är det inte många timmar kvar tills det nya året
är här: 2010.
Gott nytt år allesammans!

Jag har de senaste dagarna bara ägnat mig åt bröllopsgrejor.
Men imorgon är bröllopet över. Är faktiskt nervös
och då är det inte ens jag som ska gifta mig, utan mamma.

Men ha en super härlig nyårsafton nu!

1 Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR:

skriven

sV: Åh, vad kul för henne! =) Du får gratta, hehe xD

''mamma en främling grattar'' xD

2 jenny:

skriven

Gott Nytt År :D

3 Carro:

skriven

Hade du en bra nyårsafton?

4 Jacqueline /en av de från moiettu . TÄVLING PÅGÅR:

skriven

sv: Haha :D

5 Carro:

skriven

Sv: Absolut. =)



Okej, va spännande med bröllop. Har aldrig varit på något.

6 Carro:

skriven





Rösta gärna på min december bild här: http://mysfoton.blogg.se/2009/december/finalister-tema-december.html#comment

Om du röstar och skriver en kommentar på min blogg om att du gjort det så får du en länk när tävlingen är slut. =)

7 cisssi:

skriven

vilken fin blogg du har ! :D

Kommentera här: