Bakning på G

Nu är jag hos min bror och har precis
stoppat in morotskakan i ugnen.
Är man snäll eller är man snäll?
Ikväll ska han nämligen ha lite polare här, så
han undrade om jag kunde hjälpa han lite.
Nu är det tårta på G så nu måste jag kila.


Morotskaka  Dock inte den

Kisses


1 jenny:

skriven

bra det iaf :) Jodå det är bara bra med mig. Nja får se vad som händer men ska iaf gratta en av mina bröder och hans tjej idag. Sen ska jag sköta lite hundar å så. Själv då? kram

2 - Emma:

skriven

ahaa okej :D

Va blir de för färg på håret då? kram

3 Hannah:

skriven

Svar: vad kul! Hoppas det blir bra :)

4 Amelie:

skriven

sv: haha ne okej ;D jaså, vilken färg blev de?

5 Nathalie hjärta Fredrik:

skriven

Jadu, chilllL!

6 Sabina:

skriven

va snäll du är mot din brorsa. det har väl hänt att ja är snäll mot min med, men inte såå snäll xD

7 Jonas:

skriven

tack så mycket! :)

igår var det fest och idag har det bara varit en slappdag :) imorgon blir väl ut och fara lite kanske :)

vad har hänt i helgen för dig då? :)

kram

8 HANNA:

skriven

sv: han är rå snygg och han är min (A) :)

jaokej, hoppas att det blir bra då :)

9 O L I V I A:

skriven

ahaokej, mm det var dålig grafik så jag måste köpa nytt grafikkort!

10 E:

skriven

vart färgen bra då? :D





kram

11 josefine:

skriven

sv: okej, säg till bara så är jag med! :D kram

12 Badfiorna:

skriven

Gott med morotskaka. :)

13 kate:

skriven

åååh kul :D :D



inte mycket alls, min bror var här med sin dotter för en stund sen :) lekte lite med henne :D hehe

14 Susanna:

skriven

Mmmmm morotskaka är juh så gott :)

15 marie:

skriven

Vad gott det lät :D

16 ellen:

skriven

morotskaka är SÅ gott :D

Kommentera här: