Bikinis från H&M

Man får väl hoppas på fint väder framöver.
Här är två riktigt söta bikinis från H&M.

  

Jag har varit trött hela dagen, och jag verkar
inte bli piggare heller.
Inte finns det något att se på tv heller.
Får väl se en film eller något.
Se ya!

1 Emma:

skriven

Toppen:D

2 sophie♥:

skriven

Bra:) har lagt till dej också ;)

3 Emma:

skriven

det är bra det :D Kram

4 Cajsa:

skriven

inte mycke... bloggar och lägger upp planer för i morron...

5 Linn:

skriven

sv : oki jag lägger till dig nu då :)

6 elin:

skriven

sv; jodå, den har vart helt okej, lite regningt men annars bra, själv då? :D KRAM

7 michaela:

skriven

sv; ja! =)

gud vad fin den rutiga bikinin var :D

8 Carro:

skriven

svar:med mig är det bara bra :) Händer i veckan då?

9 V A N E S S A:

skriven

fina :)

10 Malin/Ungdomsbloggen:

skriven

Hej där!



Kolla gärna in min ungdomsblogg & svara på "dagens fråga"! =)



Trevlig sommar önskar Ungdomsbloggen

11 EmmaEriica:

skriven

När vi har fått in flera kandidatera så får du reda på om du är en av finalisterna eller inte.



Sprid gärna vidare om våran första tävling. Skulle vara roligt om det var många som anmälde sig!



Emma.

12 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, fast det är ju lite överdrivet med ;D.

13 marie:

skriven

Vilka fina! Ska du köpa någon? :)

14 EmmaEriica:

skriven

Nu är tävlingen igång! Nu har jag valt 12 stycken som är med i tävlingen. Och du är en av dom tävlande. Få så många röster du kan nu!!



Lycka till!!



EmmaE.

15 malin:

skriven

- va mysigt , vill också ha hund =)<3



kram

16 Anonym:

skriven

jo :D

17 SANNA:

skriven

SV: okej vad bra! :) jo min midsommar var helt OK :)

18 HANNA:

skriven

sv: det regnade faktiskt inte som tur var :) utan det blev sool :D jo det var deyt verkligen ;p

19 EmmaEriica:

skriven

Eftersom du är med i tävlingen "Veckans Blogg" måste du skriva ett inlägg i din blogg om tävlingen!



:)

glömde att berätta de!

20 cecilia:

skriven

ska gå på kunskapsgymnasiet samhäll - handbollsprofil =)



vart går du på gymnasiet?



Svarar ju så sent sorry, men i helgen firade jag midsommar, & lite så , spelade match , du då ?



kram c

21 cecilia:

skriven

diggar bikinisarna förresten (;

22 ävelicious:

skriven

hallå!

allt väl?

Hoppas du haft en bra midsommarhelg :)

23 Erica:

skriven

Hoppas du är piggare idag! :)

24 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Tack sötnos ;) Nu är det fina vädret här iaf :)

25 - Imma:

skriven

sv; haha va bra :D

hihi nej, helt läskigt!

Haft en bra midsommar ?

KRam

26 'malmberg:

skriven

Gud vad fin den bikinisen till höger är:)

(L)

KRAM!

27 'malmberg:

skriven

Ska vi följa varandra i bloglovin?

28 Sofie Linnéa:

skriven

Den andra tycker jag är så fin:)! Lite synd bara att h&m´s badkläder tar slut så fort :/

29 Mariama:

skriven

gillar den färgglada!

30 elingöölin:

skriven

jag har en såndär prickig fast lila :)

Kommentera här: