Det var ju röv

Det var det

Installerade The sims 3 på min laptop
men det klarade den inte, så segar järnet
och bli helt plötsligt svart.
Så då installerade jag det på den
stationära datorn. Det segade inte alls
när jag startade upp spelet.
Men så fort jag gick in på skapa en sim så
blev skärmen svart och det gick inte att göra ett skit.

400 onödiga pengar där ja!
Röv vad besviken jag är nu.

Snart kommer bror, Mia och Becca och faster
så ska dränka mig i fika tänkte jag.

Hade ju sett fram emot att spela det :(
Men som vanligt går aldrig något vägen
som jag vill.

Röv röv röv röv röv röv röv röv röv röv röv röv röv röv röv röv

1 Erica:

skriven

Rösta på mig i veckans blogg hos http://vmk.blogg.se!



Det skulle verkligen vara jätte snällt! =D

2 sabina:

skriven

sv: taack! :) Haha joo det är så ;) Vilka serier brukar du se på? :)

Kramar!

3 V A N E S S A:

skriven

vad tråkigt... :(

4 - Fashionbybea ♥:

skriven

Jätte fin design du har (:

Händer idag ?



Kram ♥

5 Bnsm:

skriven

men vad kasst! :O att det inte funkade! :O INTE OKEJ!

ikväll ska jag fara hem till umeå, har varit i min stuga och myst hela helgen! :)

6 Katta:

skriven

Hejsan!

Ville bara säga att du har en väldigt tjusig blogg, en av de snyggaste jag sett, so far.

Synd att det sket sig med spelet,själv har jag inte spelat The Sims på åratal, blir bara tråkad och dödar alla gubbar. XD

Lägger till dig bland mina länkar. Det gör inget va?

7 RÖSTA PÅ MIG!:

skriven

Attan! :(

8 HANNA:

skriven

SV: I'M HOME :D ja okej ;p skoj. jag ska nog chilla, är helt slut :)

9 carro:

skriven

svar:tråkigt det med simset :( Jag har vatt på klassresa i helgen :)

10 jossan:

skriven

Hejsan <3 förlåt för sent svar och att jag inte varit så aktiv jag har haft en bloggpaus, nu är jag aktiv igen , tror du att sommaren kommer bli regnig?

kram

11 Miss Dramaqueen:

skriven

Usch då! Tar det upp så mycket minne alltså? sorgligt med pengarna också:(

12 stina:

skriven

^^ sötnöt..



nu är man hemma där galna städerskor inte besöker en hehe. Såg att din dag mest varit röv.. Illa ;).. hoppas det blir bättre. kram <3

13 Vanessa:

skriven

Hej gumman! Har varit lite dålig på att svara. Förlåt! Det är bra med mig! Hur är det med dig? Vilken populär blogg du har ;)

Puss

14 karro:

skriven

nice blogg !

15 cecilia:

skriven

USCH DÅ ! Jag víll också prova sims 3 :)



men eh , om du inte vill ha det så , skicka det som mig som en liten present för att du inte röstade på mig (; hihi, men tack för att jag fick vara med i tävlingen =)



ikv blir det träning som gäller ! du då `?

16 Sandra:

skriven

Hmm... Dags att uppdatera nu gullet! :-)

17 - Emma:

skriven

Fyfan va trist ):

18 marie:

skriven

Vad jobbigt att det inte funkar... Är det datorn som är felet? Annars kanske det kan vara fel på spelet.. Kolla om det finns några "patches" att ladda ner på internet :) Om man installerar såna kan det hjälpa.

19 emelie:

skriven

frågestund i min blogg nu.

Fråga på vad som helst. (L)



emelietidblad.blogg.se

Kommentera här: