Foto dags

Nu ska jag och min syster iväg till
bondberget och fota lite.
Hon behöver göra det till sin feriepraktik och
då tänkte jag hänga på.
Jag har inte en system kamera, men min duger
bra åt mig.
 
Det ser lite molnigt ut idag, men jag hoppas att
det är varmt endå för jag tänker då inte
klä på mig.



Tills vi ses igen kan ni väl ta och lägga till
mig på bloglovin.

Kisses

1 Bexx:

skriven

SV:

Va roligt :D^^ heh <3

det förstår jag

kram

2 marie:

skriven

Tack :D Jo men man har ju blivit extremt beroende av internet haha :D Det är rätt hemskt egentligen

3 Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

skriven

Jag vet inte rikigt vad jag ska göra idag faktiskt... Ta det lugnt för det mesta antar jag :) Själv?

4 ellen:

skriven

Svar: Åh tack :D Ja det är hon verkligen :)

Va bra :D

5 sabina:

skriven

sv: jamen det är ju bra! ;) Njae vet inte riktigt om jag har haft en bra dag hittils, jag nyser som en tok och mina ögon kliar ;s själv?

Vad bra ;)

kram

6 elin:

skriven

sv; hihi ja ! ;)

åh, jag älskar att ta foto med systemkamera, dom 'r så himla bra, och man behöver ju inte äns vara bra, det blir ändå bra bilder! ;) KRAM

Kommentera här: