Grått är kanske inte så somrigt

Nu har syster och jag besökt bondberget
en stund och nu sitter jag och redigerar fotona lite
och rensar bort skräpbilderna.



Nu när det är sommar och allt så känner jag även
att grått är lite tråkigt, och hela min design är ju grå.
Så, jag tänkte greja lite med designen idag och
se om jag kan få till en lite
mer somrig design.

kisses

1 emelie:

skriven

Härligt, jag åker till Kreta nu på torsdag morgon! ;)

2 Nathalie hjärta Fredrik:

skriven

Åh tack :')

3 matilda:

skriven

hej! :D

hur står det till i detta underbara väder? :D

4 Lana:

skriven

ja, du borde inte svart/vita dina bilder. älskar färger.

puss

5 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

haha o jävlar :O bra gissat med andra ord haha :D

6 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Har solat lite och snart ska jag träffa en god vän! Själv då? :)

7 sofie wikberg:

skriven

Sv: tack ja jag hoppas den blir bra, nu ser jag ifram imot att få se din design! :D

kramar

8 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Ja, ska lägga upp flera sen =).

Kommentera här: