Min sommar design

Nu har jag hållit på hela eftermiddagen att ändra min design.
Bilderna under visar min gamla design
respektive min nya.

Gammal design



Ny design
 

Vilken är finast?

Hoppas ni tycker den nya. Hehe!

jag tyckte det var lite trist med det gråa nu när sommaren
är här. Så jag har nu bytt.

Säg gärna vad ni tycker!

1 ada:

skriven

sv: haha okej :) fin design!

2 Embla:

skriven

sv; varse, låter härligt det, med mej är det också bara bra :D

3 Martina:

skriven

Tack så mycket. Jag har haft en olidlig dag på jobb. så varmt det har varit.

4 Sofie Linnéa:

skriven

Den nya var jättefin, mer somrig :)



Sv: Fast jag måste säga att jag tycker väldigt mycket om Vero Moda också :P

5 emma:

skriven

Gud vad snyggt det var gumman =)

6 Erika:

skriven

Den nya var jättefin :D

7 Linda - Livet är rosa!:

skriven

Tycker din nya esign är jätte fin :D.

8 Bexx:

skriven

SV:

Jaa, det har vart jätte fint väder här :) hehe

Ha en jätte fin kväll

kram <3

9 EmmaEriica:

skriven

aw de suger. Jo får försöka igen sen :)



_______



Hejhej! Nu är jag hemma igen från min galna resa till Stockholm. Jag träffade Hasse Aro och såg Kenza två gånger. Läs mera om dagen i min blogg i senaste inlägget!



Om du har frågat mig en fråga på frågestunden vill jag bara tacka för de! Om du inte har frågat mig nånting så passa på att fråga mig nu :D

Jag kommer att ge 100 procent ärliga svar!



Tack!

Kram Emma E.

10 Alina:

skriven

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

11 michaela:

skriven

sv; usch då vad jobbigt! :( vad fint det blev! :D

12 Cajsa ( Kika in) =):

skriven

jag gillar den som du har nu, fint med färg



Jag har nu kommit till finalen i en veckans blogg tävling och jag skulle bli såå glad om du la en röst på mig. :D

här är länken: http://www.nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

jag är nummer 8 :)

13 HANNA:

skriven

sv: haha jaså? nej usch asså, så fult äre ^^

jo den nya desigen hellre :)

14 malin:

skriven

tack ;) <3

15 ada:

skriven

sv: varsågod, vad ska du hitta på ikväll? :D

16 Erica:

skriven

Jag gillar den nya, den känns somrig! =)

17 elin:

skriven

sv; haha nej, jag orkar inte heller spara till det, om jag ska ha så ska jag få av mina päron xD :P

hur mår du? :D KRAM

18 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Den nya :D

19 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Tack för din röst! :)

Tänk på att om du blir medlem här: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=4289

så får den du röstar på ett extra poäng :)



Det är bara bra själv? :)

Kram

20 ellen:

skriven

Den nya var superfin ju :)



Svar: Åh tack så jättejättemycket! :D:D Du anar inte hur glad jag blir! :D:D:D

21 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

aah, de är vi faktiskt (h)

22 Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

skriven

Låter skoj :) Härlig designen blev!

23 Caroline, LINA FRANKღ:

skriven

Tack sötan :) Vilket lyft för bloggen med nya headern! Härligt :)

24 Cajsa:

skriven

ahh, låter bra det.. :) va stiligt det har blivigt här då! ^^

25 Randy:

skriven

Den nya såklart =)

26 jenny:

skriven

fiiin design du fixat :D hur är det med dej nu då? kram

27 - Imma:

skriven

haha lite knäpp måste man vara :D

den nya va jättefin (:

kram

28 marie:

skriven

Den nya designen är jättefin!!! Vilket program gör du headern i?

29 Katta:

skriven

Tjusigt det blivit här du :)



Råttorna var jättesöta när de var små, men nu har de blivit så tjocka allihopa, vet inte vad jag ska göra med dem xD

Har ni kvar några av era smådjur eller är det bara hundarna nu?

30 Angelica L:

skriven

God morgon :D

Den nya designen var grymt fin!

Kram

31 lollo:

skriven

din blogg är jättefin nu, o ja gillar den jätte mycket.



ny designen är nice!

Kommentera här: