Nu är det dags!

God morgon

Nu har jag ätit frukost och
suttit en stund vid datorn för att kolla in
trailers för The sims 3.

Jag vet inte hur mycket pengar jag har lagt ut på
The sims 2 och alla expantioner.
Och jag hade bestämt mig för att inte
vilja ha The sims 3.
Men nu efter mycket om och men, så
vill vill vill vill vill jag har det!

Ska bara gör i ordning mig och sen bär det av
till affären. Yeehoo!

BRB

1 cassi:

skriven

visst kan vi följa varandra via blogglovin säg till när du lagt till mig <33

2 Cajsa:

skriven

Nej jag tar den på onsdag.. :P

haha tackar! ^^

3 Lollo:

skriven

Hehhe oj igår blev det att fira brorsans student, men ikväll blir det bio med min skööna bror ;)

Sjäälv?



Tihhi grattis till vinnaren! (a)

Kram!

4 Beatrice [foto, vardag & kläder]:

skriven

åhh tråkigt att börja bli sjuk :(

ikväll blir det att vara hemma :D

5 issa:

skriven

sv: tack så mkt :) du har med en fin blogg.

6 SANNA:

skriven

SV: okeje!:) jo, jag tycker det är fint sålänge det passar kroppsformen på den personen och om det inte ser för överdrivet ut ;p

7 Erica:

skriven

Svar: Hehe, det är bäst ju.. ;)



Så du köpte sims 3? :)

8 Sofie Linnéa:

skriven

Åh jag vill också ha the sims 3 :D

Sv: Det förstår jag, det är dyrt med datorer. Skönt att det är pappa som betalar våra här hemma och inte jag själv :)

9 Oliviaa:

skriven

jag har dig på bloglovin :) :D

Köpte the sims 3 igår, hoppas det är jävligt roligt :D

10 Oliviaa:

skriven

jag följer ju dig skrev jag ju :D

Har du provat det?

11 Du vet inte:

skriven

Nä men några vet du iallfall hehe

Kommentera här: