På väg...

Holla!

Äntligen har jag internet igen!
Vinnaren har kommit upp på blogg och jag har
svarat på sida efter sida efter sida efter sida..... med kommentarer.
Det tog ett tag, men hur kul som helst är det när ni
kommenterar.

Nu tänkte jag duscha, men tänkte också ut och sola, så
om jag är smart duschar jag efter solningen i stället.
Ni ska se randen på min rygg.  Eller vänta,
ska ta en bild. ....
Fast jag ångrade mig, det såg in fräscht ut.
 Haha!

Nej nu ska jag damma här och sen ska jag ut i solen
med en blöthandduk.


Från mitt fönster



1 emma:

skriven

Toppen =)

jo det är bra det. hehe varm och skönt :D

2 Bexx:

skriven

SV:

Jag ska dit den 18.e Juli:)

Ska du göra nått specc i somamr?:)^^

3 J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

skriven

Kikar in, säger Hej! Hoppas du får en bra dag!

4 E M M A:

skriven

Jadu jag vet inte ska sola antar jag:) du då?^^

5 Elin:

skriven

sv: jod, det är toppen. solen skiner ju :)



hur är det med dig?

6 Cajsa ( Kika in) =):

skriven

Jo tack. :) hoppas du får en skön dag du med

7 Carro:

skriven

Sv: De va dem också. =P

8 marie:

skriven

Vad jobbigt när internet lägger av :(

9 - Imma:

skriven

sv; sådär, klarar migmycke bättre utan migrä & skit (: SJälv då ?

Tack så mycke :D

btw, vad är de för rand på din rygg som inte är fresh ? (:

kram

10 Emelie:

skriven

fölrstå detta :)

med mig är det kanon, hur är det med dig`?

11 matilda:

skriven

åh va fina bilder.

12 Lana:

skriven

Fina bilder, är dte dina? Puss

13 sofie wikberg:

skriven

fin blogg! :)

14 ellen:

skriven

Svar: Åh tack :D Följa varann med bloglovin? :)

15 Jennifer Nilsson - Studerande fotograf:

skriven

Okej, tack för din röst :)

16 HANNA:

skriven

sv: haha nej det är min kompis ;p

17 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

åh, vad härligt du bor, vid sjön sådär :) blir det många dopp där? :D

18 elin:

skriven

sv; gud ja vad härligt det är!

Jag älskar sol! Man blir brun ;) KRAM

19 ada:

skriven

sv: det är bara bra :) jag har nyss vindsurfat.

20 michaela:

skriven

sV; haha :D verkligen..det är som att vara utomlands just nu tycker jag! Jag är rätt solkänslig..får väldigt lätt ont i huvudet och blir yr när jag e ute för länge..skitjobbigt men ädnå vill jag njuta av vädret:D

21 sabina:

skriven

sv: Men mig är det riktigt bra! :) Själv?

kram

22 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: haha ja det är ju så, H&M och gina är mest utsatta :P

23 Sandra:

skriven

härliga bilder.

24 http://eerikandersson.blogg.se:

skriven

jag funderade faktiskt på om det var värnen eller vättern, jag lovar dej att jag gjorde! ;O



för jag tänkte, SHIT man ser ju inte något slut av sjön. sen tänkte jag om det var hav, men det låg lite konstigt för att vara hav. sen tänkte jag att det måste varit värnen eller vättern. grym jag är alltså! :D

Kommentera här: