Vinnaren i veckans blogg!

Vinnaren är framröstad!

T
ack till alla som röstade och tack till er
som var med och tävlade.

Gå nu in och besök vinnaren och
lämna en kommentar.

Vinnaren är:



Grattis!

Du kommer nu vara länkad på min blogg
till den 5 Juli.

Kisses

1 Alexandra:

skriven

sv; hihi okej men det är ju bra! ;D

2 Anonym:

skriven

okej, går det nått speciellt då eller? :)

kram

3 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

ÅÅÅÅ GUD VAD GLAD JAG BLIR:D<3<3<33<3<33<3<3

4 Anonym:

skriven

hehe okej ;]

kram

5 Anonym:

skriven

hehe ;)

6 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

oo tack :D:D:D<<3<3

gud så glad jag är :D:D:D:D:D:D

7 J O S E F I N E:

skriven

Sv; Aw, jobbigt! Krya på dig då vännen . :)

När har ni skolavslutning? :)

8 evelina:

skriven

svar: okej :) jag vet faktiskt inte, får väl upp och hyra en :D

9 annica:

skriven

Åhh tack så mycket :) gulligt sagt. Din e oxå fin :)

10 Jonas:

skriven

Justnu kollar jag på talang sen blir det nog tv hela dagen antar jag :) för dig då?

imorgon fyller jag ju år :D hihi kram

11 yasmine the one and only:

skriven

hehe har du en trevlig kväll? krams

12 elin:

skriven

sv; ja, jag ska till grönan med gympan på onsdag, och då vill vi ha fint väder! :D gjort idag då? :D KRAM

13 Stina:

skriven

Super fin blogg!

kika in på min och lägg en söt kommentar om du har lust :)

14 E:

skriven

idag har jag inte gjort så mycket, självdå? :D



kram

15 lovisa:

skriven

härligt! tack tack in blogg var ju underbar! du kan ju rösta på mig :) kolla min blogg :D

16 Amelie:

skriven

sv:kom hem för en stund sen, sj? :)

17 malinhe:

skriven

jättesöt blogg:)!

kram

18 emelina:

skriven

sv: tack så mycket själv :D

sov gott, kramis

19 emelina:

skriven

Kom upp min gamla bloggadress, nu står den nya ^^

20 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Okej, vart jobbar du? :D

Jaa, eller hur :D

Kram

21 marie:

skriven

Jag sitter bara vid datorn, vad gör du?`:)

22 kate:

skriven

tackar så mkt :))



allt bra med dig?

23 jenny:

skriven

jo ska försöka, du får oxå krya på dig :) kuul, ska nog bara ta de lugnt.

24 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; haha, väldigt blandade känslor nu :s.

25 Alexandra:

skriven

sv: jaha okey du får krya p ådig då <3

26 cecilia:

skriven

bättre lycka åt mig nästa gång :D

27 Alexandra:

skriven

sv; haha okej, sådant kan hända ;)

tacktack :)

kram

28 josefine:

skriven

När ska du ha nästa tävling? :) kram

29 elin:

skriven

fin blogg, kika gärna in på min.

kram. /www.elinstenback.blogg.se

30 broccolie:

skriven

Grattis till henne:)

Kommentera här: