Here comes the suN!


Haj !

Känner att våren verkligen är påväg nu.
Idag är det vårväder och vår- skorna åkte på.
OCh inte frös jag ett dugg!
Har Städat idag, och assisterat lite med att
tapetsera. Jag gjorde kanske inte så mycket
men det såg roligt ut. Någon mer som känner att
det är skönt att solen äntligen har kommit fram?
Dock så är inte ögonen riktigt vana vid den starka
solen än. Men jag är grymt glad att den är här!

puss puss <3

1 Marie:

skriven

Åh vad skönt!! Det var riktigt varmt ute förutom att det blåste

2 Marie:

skriven

Aha, jag bor ju typ vid Göteborg så d blåser nog från havet tror jag :P

3 Marie:

skriven

Jaa usch vad man längtar dit nu!!!

4 MOA:

skriven

ååh vilken härlig bild :) älskar vädret som är nu, grymt är det!

5 L I S A:

skriven

Ja, det är lite knas. Vad gör du?

6 dana:

skriven

hahha okej ;p

jo jag får många komentarer:)

7 dana:

skriven

haha jo det är bara kul ju:) eller oftast;)

haft min blogg sen typ januari tror jag :)

8 Lisa:

skriven

så härligt med vår :D

9 dana:

skriven

Joo!=) det är super kul när jag får så många komentaerer:)

10 dana:

skriven

jag har 900 läsare varje dag :)

kram

11 dana:

skriven

haha jaduu...svarar ju inte på alla=) får bara mer och meer

12 dana:

skriven

Jodå! :) det är ju sjukt kul :)

13 dana:

skriven

gör du annars då?

kram

14 Linda:

skriven

Hej hopp!

va gör du ikväll?

15 Lollo:

skriven

Tack så mkt! Din med (:

Solen är efter längtad!

Ska sova, godnatt!

kram

Kommentera här: