Snö!

Hej alla!

Jag hade hoppats på vår nu, men verkar som att
snön inte vill ge sig.
Jag hade ocså tänkt springa lite idag, men
jag tappade hlet lusten när jag
vaknade upp i morse och fick se en helt vit gräsmatta.

Som tur är så har det mesta av snön smelt bort under
dagen. OCh vi får väl hoppas på att det förblir
snöfritt nu :D

puss
1 Elena:

skriven

sv. ajdå! tacktack detsamma :D allt bra? =)

2 marie:

skriven

Aa!! Om man hittar ett klipp på youtube som man vill ha så ska man kopiera en kod som finns till höger. Sen måste man ändra till "programmeringsformat" när man skriver ett inlägg. Här står det hur man gör:



http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

3 marie:

skriven

Aa den e hur bra som helst :P Har använt den rätt länge nu

4 lisette:

skriven

ta en titt här på min outlet :D har lagt upp massa nya fynd, kasnke hittar JUST DU något :D ???

kram lisette

Kommentera här: