Dagen idag är en lite bättre dag

Hej alla som läser!

VIll bara först tacka alla som läser min blogg.
Ni är så gulliga, och nu när jag är arbetslös med så känns
det roligt att ha något att göra.

Idag mår jag lite bättre än igår som tur är.
Min stora syster stod vid sidan av sängen i morse
klockan 08:50 och väckte mig.
Det var mysigt.

Sen så är jag faktiskt med i två tävlingar just nu.
Först så är det fototävlngen hos Johanna,
så gå in och rösta på min bild där.



Sen är jag också med i veckans blogg tävlingen hos FRIDA.
Så rösta på nummer 3, om du tycker att jag ska vinna.




Det skulle vara så grymt roligt att vinna en tävling!

Här kommer ett klipp där jag sjunger.
Säg gärna vad ni tycker.

Eveeliina: Journey to the past


Kisses
1 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; jag åt äpple för något årsen, då had ejag inte ätit de sen jag var liten. Men det är bland de godaste jag ätit! Hade kunnat äta de som godis :o.

2 Linda:

skriven

tar ca en timme sammanlagt:)

kram

3 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: haha ja säg bara till så kommer jag ;) får ju alla att skratta där jag sitter med nålar i armana :P



hehe okej, hoppas du gillar det :P

4 Carolina:

skriven

haha riktigt snäll pojke där :D

5 Carolina:

skriven

haha riktigt snäll pojke där :D

6 yasmine the one and only:

skriven

för att jag fick lågt blodsocker blev svimfärdig men men.

kram

7 marie:

skriven

Haha :D just nu är jag i skolan och labbar, bloggar lite på lunchen :P

8 emma, emmamargaretaa.blogg.se:

skriven

fina bilder du tar, följ gärna min blogg:)

9 marie:

skriven

Aa tyckte jag oxå :D jaa ganska eller jag passar på när vi väntar på proverna, en timme nu å sen 2 timmar lite senare.. långa väntetider tyvärr

10 E:

skriven

jorå med mig är det okey, har ont i kroppen! självdå? :)



kramar

11 yasmine the one and only:

skriven

förjävligt...men men...

måste överleva. kram

12 Carolina:

skriven

jo jag mår bra :) hur mår du själv?

13 emma, emmamargaretaa.blogg.se:

skriven

tack:) hehe fortsätt gärna besöka min blogg:p

14 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Det är utifrån pollen och gräs som jag utvkeclat alla annan allergi jag har xD.

15 Jess:

skriven

Fina bilder!

16 - Emma:

skriven

Tacktack (:

Härligt (:

Allt är bra, lite trött bara. Själv då?

kram

17 Erica,:

skriven

hoppas du vinner då :D

18 michaela:

skriven

ska fixa en present åt min älskling :) dudå? ==D du sjunger skitbra:D

19 MALIN - Amor Vincit Omnia:

skriven

SV: hehe okej :P

20 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Du sjunger så fint! :D



sv; Jaa, hoppas det! :D

Just nu svara jag på kommentarer, men senare ska jag vara med Kevin. När han har slutat :) Vad gör du?

Kram

21 Ävelicious:

skriven

tack så mycket :)

he okej, det får man också vara :D

22 AK:

skriven

Det är bara bra med mig tack, mycket att göra bara. Hur är det själv?

23 hanna:

skriven

sv: hihi det är tyvärr en godis påse (A)

fint du sjunger! :) kram

24 Alexandra:

skriven

sv: hehe jaa dom verkar ännu godare än deras andra:P

aha okej ja gillar inte glass med choklad och nötter så:P



allt bra med dig idag då?

25 Micaela:

skriven

Sv: Ja, det låter ju bra :)



Du är bra på att sjunga! Kram

26 Johan:

skriven

Din "stora syster" eller din "storasyster"? hehe =P



Sjunger du mycket eller?



SV: Men det är ju bra att det är bättre idag då=) Det är bättre med mig med =)

kram

27 Linnea :>:

skriven

typ inget. träna fotboll :D

28 Catharina:

skriven

Varsågod, du fick min röst :)

29 linda:

skriven

joo jag vill flytta dit han bor :) elr utanför:)

så man kan träffa alla hans vänner & sånt med på vardagarna, annars blir de bara på helgerna:O

har du någon kille +:)

Kram

30 Lolle:

skriven

inget särskilt... sj?

va duktig du e :D e d från Anasasia?

31 denise:

skriven

sv : ajdu, inge kul! :( haha hatar att städe :D

32 rosali:

skriven

sv: ah oj gud, pollen eller?

själv har jag också pollen, det är så hemskt.

det är synd att det regnar nu men det är samtidigt skönt för alla pollenallergiker, ;)



http://livetenligtrosa.blogg.se

http://livetenligtrosa.blogg.se

33 emma:

skriven

guud jag älskar anastasia! :D

34 caroline (::

skriven

SV: okej, samma :)

35 natha hjärta fredrik:

skriven

hur är det? :D

36 emma, emmamargaretaa.blogg.se:

skriven

hehe tack vad kul:P

37 Cajsa:

skriven

brukar ha till typ 300 men nu är jag så inaktiv för jag mår inte så bra så då blir det inte så många som orkar komma och läsa..^^

38 Sofie Linnéa:

skriven

Lycka till med tävlingarna :)

Sv: Det gör jag också kan jag säga :D!

Kram

39 Cajsa:

skriven

hehe, jo. men så fort jag känner att mitt psyke orkar jobba med mig så ska jag bli lite mer aktiv. :) Kanske jag får tillbaka lite läsare.

40 sabina:

skriven

sv: vad bra :)Men det är ju bara att börja spara, själv vill jag ha längre hår ;)

ps. Shiet, du sjunger ju grymt bra!

Kram

41 caroline:

skriven

Det låter ju riktigt bra! :)

42 Anonym:

skriven

guu vad bra låt

43 anna:

skriven

du sjunger jättefint!

44 Hannah:

skriven

fy, vaad bra! :D

Kommentera här: