Tenta...Omtenta

Sitter i här i mörkret.
I morgon klockan 10.00 har jag omtenta och
jag hoppas av hela mitt hjärta att det går vägen denna gången.
I helgen har jag bestämt mig för att jag ska läsa
min broders story.
I allafall det kapitel som han redigerat klart nu.
Det ska bli så himla kul!
Han skriver så himla bra, så man blir helt knäpp.
Haha!

Idag har jag fått urtjusiga avskämningar.
Så nu har jag ett litet eget hörn.





Där bakom bor jag :D
Men det får ni inte se nu, för det ser hemskt ut.

Till sist ett litet foto på mig och Inge.
Min mammas fästman.



Puss puss
1 sofia:

skriven

hej ! =)

vadå där bakom ?

har du inte haft ett eget rum innan eller vadå ?:)

kram!

hoppas allt är bra!

2 Janna:

skriven

Vilken fin blogg :) Va med och tävla om att få vara modell för en dag på min blogg imorgon ;)

3 Phelicias:

skriven

åh, vad söt blogg du har!

Kommentera här: