Härlig dag

Igår var jag och Cashew i skolans bibliotek,
från 11.00 21.30 och jobbade med hemtentan.
Vi var så duktiga!
Det är helt otroligt att vi gjorde halva tentan på
tio timmar.
Och vi är nu äntligen klara!
Wehoo!

Och eftersom att jag inet har någon föreläsning idag,
och hemtentab är klar, så kan jag bara slappa idag.
Jag tänkte gå ner till pressbyrån så fort som möjligt och
fixa periodskortet som går ut idag.
Men sen tänkte jag faktiskt bara lata och läsa hela dagen,
eller skriva på min bok.

Fy så gött det ska bli!
det var längesen jag bara kunde slappa, utan att ha något
annat att tänka på.



Vi är klara!
Wehooooooo!
1 michaela:

skriven

sv; :)

du är så duktig på sjunga förresten! =D

2 Hannah:

skriven

sv: Tack, men jag ska göra om den så snart som möjligt, ja har tröttnat på min ;p

3 rebecca:

skriven

Skönt att du är klar med hemtentan!! :)



svar: Hehe ja det var skönt att körningen gick bra faktiskt! Snart har jag körkortet :)

4 Carro:

skriven

svar:tack :)

5 Michan:

skriven

själov har man miljontals med läxor, prov och uppsatser som ska lämnas in.. tjuhu!

Kommentera här: