Lyckad dag

Hey bloggare i Sverige!

Igår var en plugg dag och idag blir lika så.
Jag var även i går kväll på en föreläsning i skolan om studieteknik.
Mycket givande faktiskt :)
Jag skulle även gått  om tio minuter. Men jag orkade inte gå
på det efter att ha haft en lång dag. Och eftersom att jag har tenta
i övermorgon så känner jag att jag verkligen måste plugga.
Men jag känner nu att jag hade velat gå.
Skit med! Jag skulle gått på den!

I allafall så kom jag hem för en stund sedan.
Idag har jag hämtat min snygga väska från Expen, som man
får gratis när man är ny student.
Wehoo!
Bilder kommer senare, för nu har jag inte tid mer.
För nu ska jag prata med min lilla Sofia o henens utbildning i Falun.
Och hur hon har det. :D

Bye bye!
1 Elin:

skriven

sv: tack så mkt :)

härligt, det är bara bra med mej :).

jag gör inte så mkt, har inte något jobb än så jag e mest hemma och bakar :P

2 N O E S C A P E:

skriven

sv: superbra, sj? =)

3 Victor:

skriven

Måste man plugga på din skola!? :P

4 angelica:

skriven

Hej!:) Gå gärna in och säg vad du tycker om mina nya glasögon, ett mycket vågat inköp för min del!:) hihi

<3

5 Danni:

skriven

Din blogg var verkligen fin. Har fått en gammal kommentar av dig som jag tyv inte har haft tid att svara på. Men nu är jag tillbaka:)<3

Hur har din helg vart då? Kramar

6 Angelica:

skriven

Dags för att blogga igen? :D

7 Rebecca:

skriven

Jättefin blogg :)

Kommentera här: