Off to school

God morgon!
Snart får jag lyfta på stjärten och springa bort till bussen.
Men vi hinner med en lten bild först.



Klänning - Fina hem
Leggings - veromoda
Skor - Coop Forum

Have a nice day
1 malinhe - fotobloggen. <3:

skriven

SV: det kan man ju inte miissa :)!!

det är såå bra haha

2 Sandra:

skriven

Halloj! Va snygg den klänningen va :) Det går bra i skolan förstår jag?



Kram Sandra

3 Beatrice [fyller år idag]:

skriven

sv. jo :D!

4 Erika:

skriven

sv. haha, då är man 13 år ^^

5 Astrid:

skriven

hehe ja de var ju meningen... men du ät nog den enda som har förstått de ;P



hmm... jag gillar nog mest. Gud vad svårt! eh, mina djur, min familj, min kille och dans :)



En kall vinterdag skulle jag nog gjort mig en kopp varm choklad och myst till n bra film med killen



Favvo godis... jag har inget speciellt så... choklad e gott, men jag tål bara mörk choklad tyvärr :(

6 IISABEL:

skriven

jag med haha ;)

Kommentera här: