Lång helg


I morgon är det sista dagen på praktiken denna vecka. Bara två veckor kvar.
Känns skönt att få en långhelg, då hela enheten, alltså att förskolor där ska iväg.

Börjar bli sugen på en smörgås nu, och kanske ska ta ett litet bad, för att fira att dagen
visade sig at bli så bra.
Trots att min lärare var där och observerade mig på förskolan så kändes det riktigt bra, och hon sa
att jag var som perfekt för yrket. Jag är en GLAD Evelina idag.
1 Viktoria:

skriven

Min dag har varit kanon :) Hoppas din också har varit bra? :)

2 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

sv: Hehe okej :D t ack för ditt svar sötnos :)

3 Viktoria:

skriven

Vad skönt att allt är bra :)

4 winnie nicoline:

skriven

fint bilde :D

5 Emma:

skriven

Gud vilken söt design du har! :)

6 nathalie o amanda:

skriven

Fin blogg.

Kolla gärna in våran blogg, vi bloggar mer än 5 inlägg varje dag!



ps: din design är skitsnygg!

7 josefine:

skriven

sv; allt bra? :)

8 Anonym:

skriven

Søta!

9 Sandra Karlsson:

skriven

Kul att läsa att det gick så bra när läraren var med och observerade dig! Det förtjänar du min gamla bästis ;)

Kommentera här: