Bloggar ni borde kolla in!

Lekt kurragömma med min brorsdotter. Hon är väldigt bra på att hitta mig, medan det tar eviga tider innan jag hittar henne. Hm... jag får nog öva mig lite på det där.
Idag ska Johan fixa med min laptop lite och se om han kan få den att bli lite snabbare. Den är segare än en snigel just nu liksom.

Här kommer även de efterlängtade länkarna till min brors och hans sambos bloggar som jag hjälpt till med! Kika in där!
Är ni intresserade av Recept, smycken och scrapbooking eller liknande så kika in på madebyheart.blogg.se (MIA)
Är ni mer intresserade av foto så borde ni gå in och kolla på minephoto.blogg.se (JOHAN)

Deras länkar finns även i min dropdown meny så ni alltid kan hitta dem. Bra va!


1 amanda:

skriven

fin blogg (:

2 Ellen Millard:

skriven

Hej! Tack för din kommentar, det är så roligt att få uppskattning för det man gör :)

Kommentera här: