fredag

Oj oj oj! Snacka om att det märks att skolan kommit igång. Hinner ju inte med bloggen, och några bilder orkar jag aldrig ta. Känns som att min blogg kommer vara ganska tråkig att läsa den närmaste tiden. :( Siitter just nu och tittar på Criminal minds! Det är lätt det bästa programmet av alla criminal serier som finns! :D

Plutten ligger bredvid mig i soffan och myser. Myyysigt! :D

Joppas att ni har en härlig fredags kväll
1 Evelina:

skriven

SV: Va skönt :D Såg att mitt csn kommer på tisdag nästa vecka :D



Hur lång är förskolelärarutbildningen och hur många år har du kvar? :) Tycker du att det är kul/jobbigt? Jag har inte börjat juridikterminen än men jag antar att det kommer bli blod, svett & tårar - men också kul :D

2 Evelina:

skriven

SV: Min utbildning är lika lång som din - 3,5 år och jag har också gått 1 år.



Usch så hemskt :/ Men högskolan är ganska stressigt. All kurslitteratur som man ska hinna läsa och så :/ Hoppas det går bra för dig i höst och tack så mycket! :)

3 Sandra:

skriven

Jag tror allas bloggar blir dåligt uppdaterade när skolorna sätter i gång igen :) Du är inte ensam :P

4 Emma :):

skriven

SUPERFIN BLOGG!

5 johan:

skriven

Tack. träningen går inget vidare. har mått dåligt ett bra tag nu. Men när jag mår bättre då ska jag komma igång igen.

6 Linda - En Vimsig Mamma:

skriven

Shit vilken fin blogg!! Hoppas allt är bra idag?! Kram

7 jessica:

skriven

sv; me too!:)

8 Agnes:

skriven

Hej! Snygg blogg!

9 Elise:

skriven

Hei! :D Så snygg blogg du har! Besøke min? www. pickme. blogg. no

10 Lovisa:

skriven

Fin bloggdesign!

11 Anonym:

skriven

Usch ja man hinner ingenting när skolan är igång :(

12 Darksess:

skriven

Vilken vacker blogg! Du var väldigt vacker du med.

13 Karri♥:

skriven

Tråkigt att skolan tar så mycket tid!



kram:)

14 valerie:

skriven

checka in min blogg www.valeriemunoz.blogg.se

15 elin nilsson:

skriven

fin blogg :)

16 emilia:

skriven

missa inte tippset på min blogg! :)♥

17 natalie:

skriven

Är du intresserad av att få gratis makeup? :)

Gå då med på den här sidan och samla poäng

för att sedan kunna byta poängen mot ett

presentkort! :D det är helt gratis så no worries!

http://www.gratismakeup.se/?r=245275

18 Maria - fashionstars ☆:

skriven

från och med imorgon kommer jag också behöva plugga en massa. men är bara glad, älskar min kurs :) kreativt skrivande

19 Maria - fashionstars ☆:

skriven

hoppas du har haft en fin dag :)

20 Linda - En Vimsig Mamma:

skriven

de var så lite så! kram

21 elinnilsson:

skriven

hänt idag då?;)

22 Agnes:

skriven

Varsågod :)

23 Zoofie:

skriven

Hej!

Först och främst - förlåt om du tar detta som reklam! Radera det isf.

Jag har kommit fram till en teori, att Lady Gaga har stulit delar av sin stil från en död tjej, Nancy Spungen. Vad tycker du?

http://zoofie.devote.se/blogs/5735504/lady-gaga---wannabe-nancy-.htm

24 Mia:

skriven

hej hej... vad gör du om dagarna??? sen du flyttade hemifrån uppdaterar du aldrig bloggen längre :o(



Men vi tycker om dig ändå ;o)



hoppas allt är bra med dig... kram kram

25 L ~:

skriven

jättesöt blogg !

hur är det idag ? :)

26 rrebeccamariaa:

skriven

jättefin blogg!

27 Emma | Fotoblogg & vardagsliv + massa mer:

skriven

Hej vännen,

allt bra med dig idag? :)



Ledsen för super sent svar, har varit super upptagen på det senaste, förhoppningsvis kommer jag att bli bättre på både bloggandet och svar på kommentarer :)



Puss!

28 Becca med C:

skriven

Nu är jag äntligen tillbaka ifrån två veckors paus!! Allt bra? Puss :)

29 Sara:

skriven

Wow, vilken avancerad och fin bloggdesign :)! Mycket bra jobb måste jag säga :D

Kommentera här: