En julsaga 3 Dec

Lite sent kom dagens del i julsagan. Jag har varit väldigt upptagen idag faktikst. Klätt min gran bland annat, och ni som känner mig kan ju nästan gissa vilka färger min gran går i. Stickat har jag också gjort, ska bli benvärmare. Dock har jag bara kommit 9 cm, men det går fortare och fortare nu.

Del 3 varsågoda!

1 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

hur mår du idag snygging? <3

2 Cajsa:

skriven

i morron ska jag filma ettornas krogshow och söndag ska jag iväg på modell för en dag.

3 A D I N A ':

skriven

sv ne det va inget

4 Ellen och Vendela:

skriven

det är bara bra med oss!:)

Några planer för idag då?

5 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

härligt :) jodå det är jätte bra med mig också :) vad gör du nu då?

6 Cajsa:

skriven

göres?

7 Nicolina ♥:

skriven

tack så mkt! du har sjukt fin blogg :)

8 mathilda:

skriven

Hej, hur är det? Vad gör du denna lördagskväll?

Kommentera här: