Två kvällar med lilla mami

Igår var mamma och jag i SofiaKyrkan i jönköping och på julkonsert och lyssnade på sång och musik av KFUM,s musikkår. Jätte bra var det och jag är sjukt glad att jag gick dit med lilla mami =)

Det är så roligt för alla var väl mellan 40 och 70 som var där typ och så jag haha. Men alla sitta där helt stilla och lyssnar. Men så kommer det en låt med fart i och man ser hur några äldre kvinnor och gubbar börjar gunga med huvudet till musiken hehe.

Eftersom att jag missade Robison igår så har jag tittat på det idag på tv4play =) Ikväll är det fortsättning och den kommer spenderas hos mamma. Vi ska äta godis, sticka och titta på tv som riktiga gamla tanter =) Snart är i allafall den ena benvärmaren klar =) Jag hoppas ju på att de ska bli klara innan vintern är slut. Men som tur är så håller ju vintern i sig så fasligt länge här i Sverige.

Är sjukt nöjd med min nuvarande hårfärg =)

1 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

mjaa :) men nu behöver jag bara koderna så jag kan lägga in den på bloggen :P

2 karin:

skriven

Hej fin blogg! :)

vart gör du dina designer? Photoshoop? Och isåfall vilket? :) eller något annat program? tipsa gärna om där man kan göra om saker i? :)



tacksam för svar!

3 Sanna:

skriven

Jätte fin design!

Vad gör du?:)

4 Jouline:

skriven

Vilken söt och fin design du har på din blogg :) så mysigt det lät med julkonsert, jag har inte varit på någon i år men hade gärna velat :)

5 Jouline:

skriven

Tack så mycket :) Jag har inte varit på någon julkonsert heller någon gång, eller i alla fall inte vad jag kommer ihåg. Kanske när jag va mindre. Men det hade varit så kul att gå på en men tror inte jag hinner det nu i år men kanske nästa förhoppningsvis :)

6 Jouline:

skriven

Tack så mycket :) ja men jag kanske ska försöka få med mig min mamma nästa år på något sådant :) det hade hon gillat :)

Kram

7 Anonym:

skriven

så fin blogg :D är det du som gjort den ??:)

+ älskar din hårfärg på den bilden!

8 JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

skriven

fin du är :D

9 karin:

skriven

svar; kan man ladda hem det? :) det där photoimpact eller vad det hette ((:

10 Sanna:

skriven

- Jag gör inte så mycket, bara kollar lite bloggar:)

Vad ska du göra idag?

11 Sanna:

skriven

- Jag ska nog vara med en kompis.

Hur har du gjort så att bakrunden typ stannar kvar, alltså inte åker ner?:)

12 Sanna:

skriven

- okej, tack så mycket!:)

13 Sanna:

skriven

- :)

Kommentera här: