Visste ni att lakrits fastnar i tänderna?

Igår spenderade jag kvällen hos mami. VI tittade först på robinson och sen på mission impossible samtidigt som vi stickade. Snart är en benvärmare klar. Måste köpa mer garn också. Det kommer inte räcka till två tyvärr. Men det kostade inte så mycket.

Jag var sjukt sugen på lakrits igår, så istället för att köpa en påse full med choklad så köpte jag en påse med en chokladsort, två sura sorter, en söt sort och maaaassa lakrits. Men de fastnar i tänderna hela tiden!!!

1 JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

skriven



varsegod :)

VISST ÄR DEM :D



allt bra ??:)

2 JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

skriven

ja det är bara bra med mig :)

tackar :D

3 elin [foto & vardag]:

skriven

sv; tack så mycket! :) jag gillar din blogg också! ska vi följa varandra via bloglovin? :)

4 Jouline:

skriven

Ja men precis :)

5 elin [foto & vardag]:

skriven

sv; okej! har också lagt till dig nu :)

Kommentera här: